@ judy lief dat je aan me dacht ... heb gister een nieuwe foto geplaatst, en zoals je ziet gaat het erg goed! mijn buik is 's avonds dikker als overdag en de laatste week zit ie dan zelfs al echt in de weg ... moet erop letten hoe ik zit en al met mijn benen wijn bukken zeg maar... haha dat wordt wat als ik tegen het einde loop!
Goh, had ik dat berichtje van Female eerder gemist.... nou ja... jeetje wat een buik al Female! Volgens mij ben ik nog niet eens in de buurt van jouw 14 weken buik! ben benieuwd hoe je buik blijft groeien! Voel je je verder wel goed?
Zozo dames wat een vooruitgang weer met alle buikjes Zal er zondag weer eens een laten maken en plaatsen. Buikkie wordt wel 'zwaar' nu trouwens hahaha
Prachtige buikjes ( en kinderkamers en echo's ) zie ik toch weer ! Heb ook even een nieuwe foto in mijn album.
Wat een mooie buikjes zie ik allemaal weer voorbij komen! Ook hier weer wat nieuwe foto's in het album geplaatst.... Marian
Ooh wat een prachtige buiken weer hier! @Tigger; wat een mooie meubeltjes hebben jullie zeg! Daar is je papa maar druk mee geweest
hey dames, ik wil voortaan ook met jullie mee doen. ben nog niet zo ver als jullie maar nu begint mijn buikje een beetje te komen. foto's staan in mijn album. dikke x kim
Kinkivits, het maakt niet uit hoe ver je bent hoor, we moeten het topic toch steeds met nieuw bloed levendig houden, want er lopen ook een anatal dames op het einde van hun zwangerschap en die kunnen straks geen buikjes meer tonen
ik zal ook eens even showen.... iedereen roept dat ik hard groei, ik vind het nog wel meevallen... en jullie? hier die van avndaag met 30wkn en 4dgn en in me album die van vorige week ea...
Jeetje Anniek, bij jou is het echt allemaal in de buik gaan zitten he? Mooi hoor! Ook ik heb net foto's van vandaag in mijn album gezet. Van voren gezien is het een beste buik En hij begint zo ongelooflijk laag, precies boven het schaambeen gewoon
Van een vriendinnetje overgenomen.. Komt bij de Missetam weg, maar dat was vorig jaar. Oh wat een mooie plaatjes weer erbij!