Buikfoto's

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door ramona, 3 mei 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Heb net weer ff nieuwe foto's gemaakt!

2. angelinaatje

angelinaatje Actief lid

4 sep 2006
    466
    0
    0
    Noord-Brabant
    Zo, eindelijk maar eens foto's in m'n album gezet. Vergeleken met jullie buiken voel ik me best wel een kamerolifantje :oops: . Haha...

Ik vind alle buiken van jullie zo mooi! :)

3. melle

melle Bekend lid

31 mei 2006
    921
    1
    0
    Zo ik heb ook een paar fotootjes van mijn buik in mn album gezet....

4. Sweetpee

Sweetpee Fanatiek lid

22 jun 2006
    1.605
    1
    0
    Leeuwarden
    angelinaatje, jou buikie mag er ook zijn hoor! ;)

5. kimkivits

kimkivits Fanatiek lid

28 jun 2006
    2.209
    0
    0
    Eigen zaak, fotografe
    eindhoven
    hey meiden,

weet niet of ik de vraag hier wel MAG neerzetten maar ik doe gewoon een poging.
    bij mij zag je dus helemaal NIKS tot een week geleden. heb dan ook de nodige stress etc gehad afgelopen 14 weken waardoor ik het een beetje tegengehouden heb (mentaal). nu ik alles heb losgelaten begint die buik ineens als een gek te groeien. echt heel snel zeg maar,...... op de echo die wij hebben gehad vorige week zeiden ze ook dat onze baby nogal groot was. kan dat er iets mee te maken hebben?

vanaf wanneer begon jullie buik echt goed te groeien?

xxx kim

6. angelinaatje

angelinaatje Actief lid

4 sep 2006
    466
    0
    0
    Noord-Brabant
    Vanaf het moment dat ik positief testte en het is nog niet opgehouden :oops: . Het is bij iedere zwangere vrouw ook weer anders, hoe dat ze groeien. Ik zie dat jij een heel fijn lijntje hebt van je eigen. Je zou denken dat je het bij jou dan eerder zou moeten zien, maar heb nu al zoveel verschillende zwangere buiken gezien, ook van hele slanke vrouwen en ik geloof dat die over het algemeen pas later gaan uitzetten. Nergens zorgen over maken hoor meid (makkelijker gezegd dan gedaan). Zodra je positief test, beginnen de zorgen al he ;)

groetjes, Angela

7. Anabella

Anabella Fanatiek lid

2 feb 2006
    2.742
    1
    0
    Angelinaatje; ik kan niet zien wat er op je buikband staat, maar door je eigen opmerking lees ik nu 'kamerolifant' :)
    (ik vind trouwens dat je buik er prima uitziet hoor!)
    @Bar; bij mij begon mijn buik ook al heel snel te groeien, eerst vanwege mijn darmen die verder naar voren kwamen, met een week of 13 had ik al een bol buikje. En met een week of 17 kon ik het echt niet meer verbergen.

8. AmyLee

AmyLee Actief lid

3 jul 2006
    120
    0
    0
    Limburg
    Ik heb ook weer eens nieuwe foto's gemaakt. Was alweer 3 weken geleden. Veel verschil zie ik hier niet, maarja...

9. angelinaatje

angelinaatje Actief lid

4 sep 2006
    466
    0
    0
    Noord-Brabant
    Whaha, hij eindigd idd ook toevallig op "ant". er staat op: Yes, I'm pregnant....lol

10. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    Ik heb ook weer wat buikfotootjes geplaatst.
    Moet zeggen dat ie in het echt volgens mij wel dikker is dan je zou verwachten als je de foto's ziet. Best moeilijk om dat goed over te brengen op een foto.

Bij Anniek steekt ie echt mooi vooruit zeg! Maar ik zie wel dat er bij jou nog best wat ruimte tussen je buik en je borsten is dus je buik zit meer vooruit dan omhoog.
    Bij mij zit ie al echt tegen m'n borsten aan, en ook naar de zijkanten toe. Ben benieuwd wanneer die weer naar voren gaat groeien bij mij ;)

11. caroline27

caroline27 Actief lid

3 jan 2006
    365
    0
    0
    @kimkivits:Bij mij begon mijn buikje pas te groeien met 16 weken en toen ging het ff (3weken) hard en toen stond het weer ff stil. Zo is het eigenlijk doorgegaan. Mijn buik is nu echt een bal maar krijg van iedereen complimenten dat ik een beschaafd buikje heb , wat ik wel fijn vind. Ik had ong een beetje hetzelfde figuur als jou dus ben nu benieuwd hoe snel ik weer in mijn eigen spijkerbroeken pas , ik hoop snel want ik heb ze gemist maar ik moet nog heel ff. Dus meid die buik gaat wel groeien vanaf nu !

12. Marian

Marian Fanatiek lid

27 feb 2006
    3.648
    0
    0
    Op dit moment lekker thuisblijfmama
    Kampen
    Ik heb ook weer nieuwe foto's geplaatst in mijn album.....

Marian

13. kimkivits

kimkivits Fanatiek lid

28 jun 2006
    2.209
    0
    0
    Eigen zaak, fotografe
    eindhoven
    ok dames,

dan ga ik er gewoon vanuit dat ik heel ff een spurt heb ofzo... ben btw wel erg jaloers op al die mooie buiken hier!

14. Emel

Emel Lid

11 dec 2006
    73
    0
    0
    mooi allemaal joh. ik heb nog geen buikje

15. melle

melle Bekend lid

31 mei 2006
    921
    1
    0
    wacht maar.... die komt vanzelf! :D

16. Springboon

Springboon VIP lid

9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    deze foto heb ik gisteravond gemaakt:
    Begint al iets te komen geloof ik (had een platte buik)

17. angelinaatje

angelinaatje Actief lid

4 sep 2006
    466
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ik heb ook weer een nieuwe foto erin staan....ik ben wel bang hoe groot ie gaat worden eigenlijk :oops: . Ik vind m'n buik er op de foto wel groter uitzien als in het echt. Hij zit nog steeds niet erg in de weg eigenlijk, hoewel je aan de hand van de foto anders zou zeggen, haha

Loran, je krijgt al een echt bolletje he? Leuk hoor!

18. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Zooo mooie buikjes weer hoor dames!

Vraagje... Ik heb nog steeds een taille, dus mijn maagstreek en mijn onderbuik zijn beiden heel erg opgezet. Ik vind daardoor mijn buik niet echt mooi, niet echt zwanger zeg maar, hadden jullie dat ook? En wanneer komt/kwam daar verandering in?

Liefs
    Manuela

19. sonya one love

sonya one love Niet meer actief

nou mijn buikje begon al vrij snel te groeien.staat nu al 2 weken stil...ben net ook weer herstellende van 7 dagen spugen...of dat er mischien iets meet te maken heeft. ik hoop het maar.

20. Selmama

Selmama Fanatiek lid

20 okt 2005
    1.766
    0
    36
    Noord Brabant
    Ik heb weer een nieuwe foto in mijn album van 38 weken, hopelijk de laatste!

Deel Deze Pagina