Zo, eindelijk maar eens foto's in m'n album gezet. Vergeleken met jullie buiken voel ik me best wel een kamerolifantje . Haha... Ik vind alle buiken van jullie zo mooi!
hey meiden, weet niet of ik de vraag hier wel MAG neerzetten maar ik doe gewoon een poging. bij mij zag je dus helemaal NIKS tot een week geleden. heb dan ook de nodige stress etc gehad afgelopen 14 weken waardoor ik het een beetje tegengehouden heb (mentaal). nu ik alles heb losgelaten begint die buik ineens als een gek te groeien. echt heel snel zeg maar,...... op de echo die wij hebben gehad vorige week zeiden ze ook dat onze baby nogal groot was. kan dat er iets mee te maken hebben? vanaf wanneer begon jullie buik echt goed te groeien? xxx kim
Vanaf het moment dat ik positief testte en het is nog niet opgehouden . Het is bij iedere zwangere vrouw ook weer anders, hoe dat ze groeien. Ik zie dat jij een heel fijn lijntje hebt van je eigen. Je zou denken dat je het bij jou dan eerder zou moeten zien, maar heb nu al zoveel verschillende zwangere buiken gezien, ook van hele slanke vrouwen en ik geloof dat die over het algemeen pas later gaan uitzetten. Nergens zorgen over maken hoor meid (makkelijker gezegd dan gedaan). Zodra je positief test, beginnen de zorgen al he groetjes, Angela
Angelinaatje; ik kan niet zien wat er op je buikband staat, maar door je eigen opmerking lees ik nu 'kamerolifant' (ik vind trouwens dat je buik er prima uitziet hoor!) @Bar; bij mij begon mijn buik ook al heel snel te groeien, eerst vanwege mijn darmen die verder naar voren kwamen, met een week of 13 had ik al een bol buikje. En met een week of 17 kon ik het echt niet meer verbergen.
Ik heb ook weer eens nieuwe foto's gemaakt. Was alweer 3 weken geleden. Veel verschil zie ik hier niet, maarja...
Ik heb ook weer wat buikfotootjes geplaatst. Moet zeggen dat ie in het echt volgens mij wel dikker is dan je zou verwachten als je de foto's ziet. Best moeilijk om dat goed over te brengen op een foto. Bij Anniek steekt ie echt mooi vooruit zeg! Maar ik zie wel dat er bij jou nog best wat ruimte tussen je buik en je borsten is dus je buik zit meer vooruit dan omhoog. Bij mij zit ie al echt tegen m'n borsten aan, en ook naar de zijkanten toe. Ben benieuwd wanneer die weer naar voren gaat groeien bij mij
@kimkivits:Bij mij begon mijn buikje pas te groeien met 16 weken en toen ging het ff (3weken) hard en toen stond het weer ff stil. Zo is het eigenlijk doorgegaan. Mijn buik is nu echt een bal maar krijg van iedereen complimenten dat ik een beschaafd buikje heb , wat ik wel fijn vind. Ik had ong een beetje hetzelfde figuur als jou dus ben nu benieuwd hoe snel ik weer in mijn eigen spijkerbroeken pas , ik hoop snel want ik heb ze gemist maar ik moet nog heel ff. Dus meid die buik gaat wel groeien vanaf nu !
ok dames, dan ga ik er gewoon vanuit dat ik heel ff een spurt heb ofzo... ben btw wel erg jaloers op al die mooie buiken hier!
Ik heb ook weer een nieuwe foto erin staan....ik ben wel bang hoe groot ie gaat worden eigenlijk . Ik vind m'n buik er op de foto wel groter uitzien als in het echt. Hij zit nog steeds niet erg in de weg eigenlijk, hoewel je aan de hand van de foto anders zou zeggen, haha Loran, je krijgt al een echt bolletje he? Leuk hoor!
Zooo mooie buikjes weer hoor dames! Vraagje... Ik heb nog steeds een taille, dus mijn maagstreek en mijn onderbuik zijn beiden heel erg opgezet. Ik vind daardoor mijn buik niet echt mooi, niet echt zwanger zeg maar, hadden jullie dat ook? En wanneer komt/kwam daar verandering in? Liefs Manuela
nou mijn buikje begon al vrij snel te groeien.staat nu al 2 weken stil...ben net ook weer herstellende van 7 dagen spugen...of dat er mischien iets meet te maken heeft. ik hoop het maar.