Leuk gedaan Anniek, zelf heb je het helemaal niet zo door dat je buik zo groeit, totdat je de foto's ziet. Bij mij ook weer een nieuwe, wie weet de laatste! (zou lekker zijn, kan mijn kont niet meer keren)
hallo allemaal, ik zie al jullie mooie buiken, zelf al bij 6 weken en 7 weken. ik maak me nu toch wel zorgen.......ik ben 6 weken maar ik zie nog helemaal niets
niet zorgen maken meis! ik heb al gewoon wat spekkies van mezelf en ze gaan niet voor niets een echo maken omdat ze denken dat ik verder ben Dikke knuffel en lekker genieten!
Ik ben nu iets meer dan 8 weken en heb ook nog niets.... ja een hele kleine bolling maar dat is echt nog minimaal
Hier is weer een nieuwe foto, vanmorgen gemaakt met precies 40 weken: Hoop nu écht dat dit de laatste is!
Hahaha Selmama, komt me bekend voor, zo'n buik! Zou wel lekker zijn he, als ie straks weg is, en je weer gewoon zonder kreunen, steunen en hijgen iets van de grond kan pakken ofzo. @Toys: ik hoop toch echt dat ie nu wel zo'n beetje is opgehouden met groeien
Ja Annabella, jij bent ook bijna uitgerekend! Ik ben m'n buik inmiddels goed zat, ik kan niet eens gewoon bukken of mijn teennagels knippen en mijn zoontje vraagt ook z'n aandacht. Nee, laat die kleine maar gauw komen, ik ben er helemaal klaar voor!
Selmama en Annabella, Kan me goed voorstellen dat het kindje nu wel mag komen! Jullie hebben wel hele mooie buiken! Mooi strak! Heel veel succes, want het zal niet lang meer duren!