Pfoe wat een figuurtje, ik wou dat ik dat had.. Schattig buikje ook.. Oh en Bar en Lauraatje, jullie hebben ook echt hele mooie buikjes hoor! Ik vind dat zo mooi om te zien
Inderdaad een erg mooi buikje! Ik ben pas 6 wkn maar heb nu al een even grote buik als jij. iedereen zegt dat het niet van de zwangerschap kan komen dus ben gewoon dikker aan het worden? Zal proberen de foto in mijn album te zetten, mogen jullie eens oordelen.
Het kan wel van de zwangerschap komen alleen dat zijn dan meestal je darmen die opzetten.. Ik had het ook al vanaf 6/7 weken
Oke ik dacht al dat ik gek aan het worden was! soms is het inderdaad groter als anders, kan het soms ook wel inhouden en andere keren is die buik enorm hard! Heb het in mijn album staan
MIjn buik is zelfs zo opgezet zonder zwanger te zijn. Gewoon mijn darmen denk ik, ben normaal erg plat
Thanks ladies! Mijn buik was al in het begin van de zwangerschap opgezet. Dat zijn inderdaad je darmen. Ik kon al heel snel mijn broeken niet meer dichtkrijgen bij mijn buik, zeker omdat ik altijd strakke kleding draag. Dus ik liep al heel snel in stretchkleding, lekker comfortabel!
Mooie buikjes allemaal leuk he zwanger zijn! Hier ook weer een nieuwe foto van mijn " bescheiden" buikje..
Op deze site www.angelinayovrolijk.beebiesite.nl is ook mijn buik te zien van 25 weken je kan de foto vinden bij fotoalbum '' 25 weken zwanger van me meisje'' Veel liefs
mooie buikjes allemaal hoor het is geen buikfoto, maar ik moet deze gewoon ff laten zien aan jullie... zooo lief
Super die beestjes! Ik heb nu 2 kleine ratten (heb er al 7 gehad), super beestjes! :-D Ze zijn zo aanhankelijk, en zo verstandig! Echt fijne beestjes! :-D
Hier een foto van mijn bescheiden buikie. 30 weken en 2 dagen zwanger van mijn meisie. Van mijn zoon had ik een heel andere buik
Ik heb ook weer een foto van mn buik in mn album geplaatst. Hoop nou toch wel dat het de laatste zal zijn.....