Mooie buikkies en buiken ( ) weer! En snoezig die gerbiltjes, worden een mooie kleur straks. Iets van siamees/burmees. Heb ze zelf ook gehad
Dankjewel Wendy! Ben er zelf ook erg blij mee. Nu maar hopen dat ik ze er niet in pers met de bevalling
Precies! Ik loop al dágen met voorweeën en wéken met harde buiken, dus hij of zij mag nu onderhand wel eens komen. Het heeft lang genoeg geduurd!
ja gelijk heb je denk dat ik er ook zat van zou zijn heb het idee dat je een jongen krijg haha na hoop voor je dat je het weekend wel je kleintje in je armen kan sluiten
Ik heb ook weer een buikfoto erbij staan. 26 weken! Ik vind wel dat m'n buik wat meer gaat hangen, zelfs vriendlief zag het
hallo dames! Ik heb ook een buik foto gemaakt met 13 weken Ben al best trots op me bukkie Groetjes Nikster
Ook hier weer een foto vers van de pers.... Schrik elke keer meer als ik zie hoe erg mijn buik groeit....
Heb eindelijk een buikfoto in mijn album gezet. Heb voor 18 weken zwangerschap amper een buikje, wordt nu wel tijd dat ie komt
hey dames, het groeit goed hier zo te zien! sanny ik vind dat je al een mooi buikje hebt hoor! niet schrikken want de beeb heeft een groeispurt gehad, en dus ook mijn buik.... hij loopt nml 5 dagen voor op de groei en wordt waarschijnlijk een groot kind. x kim
Ik zou vandaag ook een foto maken, IS MIJN DIG. CAMERA STUK!@##$$%^.Sorry, maar goed dat ik de orginele letter niet heb gebruikt. Zodra ik een foto heb zet ik hem erin Jikke