Ook weer nieuwe pics in mijn album Begint nu wel aardig te groeien naar mijn idee, heb soms ook het idee dat mijn navel uit elkaar gescheurd wordt, niet echt een prettig gevoel :S
Ik heb ook weer een nieuw fotootje van 40 weken, 5 dagen in mn album gezet. Volgens mij blijft die buik maar doorgroeien hahaha Ach nog max 1 week en dan ben ik ook eindelijk mama
Ik heb ook een buikfoto. Nou volgens mij zijn dat me darmen. Ik verheug me zo om straks met een buik te lopen.. XXX
Nou ja, miss x, als ik je mexicofoto's zo vergelijk(slaaaaaank) is het begin van je buik er al wel hoor! Alle bolling is buikfoto-forum waardig, haha.. Enne.....als oma nou eens een handeltje begint in babyzakken, geweldig!
Ja geweldig he die zakken. Ze is nu ook bezig met die rietenwiegjes. Die spuit ze van de buitenkant een leuke kleur en de binnekant gaat ze helemaal bekleden hihi, Ze heeft haar draai gevonden hhihihi (ik blij )
ja leuk he , ach al zijn het je darmen zso what BE PROUD je ziet echt al een leuk buikje zeker omdat je al zo slank was natuurlijk (zo jaloers!) haha je hebt echt een mooi lijntje man, ik kom vanavond weer met nieuwe foto's!
Ach, bel maar zodra we oma eens mogen lenen! Ik heb ook maar weer even wat nieuwe plaatjes geschoten! Zie album...
@ Loeki: je buikje lijkt maar niet te willen groeien hé? Ik las er al eerder iets over op een ander topic, (ik hoop toch dat jij dat was ) . Weten ze hoe dit komt? Draag je dan volledig tussen je bekken? Ik hoop dat je snel dat mooie ronde buikje hebt waar je naar uitkijkt!
Mijn buikspieren geven niet meer ruimte, ze weten niet hoe het komt, maar ik ga dinsdag voor onderzoek naar het ziekenhuis, want je kunt je misschien voorstellen dat het behoorlijk pijnlijk is al je BM groeit, maar je spieren niet meerekken.
Ja inderdaad! Moet heel pijnlijk zijn! En voor het kindje zal het misschien ook niet ideaal zijn...? :-? Ik hoop dat ze iets vinden bij dat onderzoek, en ze er hopelijk ook iets aan kunnen doen! Ik duim voor je!
Loeki, goh, als ze aan buikspierdonateuren deden mocht je een stuk van de mijne hebben hoor! Jeetje, ik hoop dat ze iets voor je kunnen betekenen in het ziekenhuis! Duimen dus!
Ik heb nog 1 meter los buikspier over in de aanbieding, wel rot zeg! zoiezo de pijn maar kan me voorstellen dat je het nu wel leuk vind als mensen het zouden zien... ik hoop dat ze iets tegen de pijn kunnen doen...
Tegen de pijn heb ik alleen paracetamol en tegen de ontstekingen hebben ze helaas niets. Bij de fysiotherapeute zou ik zelfs wel een plaatselijke verdoving willen hebben, maar goed, nog even volhouden en dan hebben we eer een klein wondertje voor terug Denk niet dat ik de hele dag met ondragelijk pijn loop hoor, een groot deel van de dag gaat het gelukkig heel redelijk, ik moet alleen niet al te veel van mezelf vragen, dus een enorme forumverslaafde.
hoi meiden. ik heb een vraagje. ik heb al een tijdje last van een opgezete buik. ik ben ook erg moe en kan ook moerlijk maar de wc gaan. ik weet niet wat dit betekent messchien weten jullie wat het is. ik heb een foto in mijn album staan. groetjes missie
wow tanja echt al mooi We zijn ong net zo ver maar bij jou kan je het echt al wel beter zien! Groetjes Nikster