Buikfoto's

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door ramona, 3 mei 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marilyn

marilyn Actief lid

3 okt 2006
    344
    0
    0
    Administratief medewerkster bij Justitie.
    Nootdorp
    Ook weer nieuwe pics in mijn album :D Begint nu wel aardig te groeien naar mijn idee, heb soms ook het idee dat mijn navel uit elkaar gescheurd wordt, niet echt een prettig gevoel :S

2. melle

melle Bekend lid

31 mei 2006
    921
    1
    0
    Ik heb ook weer een nieuw fotootje van 40 weken, 5 dagen in mn album gezet. Volgens mij blijft die buik maar doorgroeien hahaha
    Ach nog max 1 week en dan ben ik ook eindelijk mama :)

3. MIss X

MIss X Fanatiek lid

13 dec 2006
    2.960
    822
    113
    onderneemster
    Amsterdam
    Ik heb ook een buikfoto. Nou volgens mij zijn dat me darmen. Ik verheug me zo om straks met een buik te lopen..

XXX

4. Judy77

Judy77 Fanatiek lid

31 aug 2006
    1.699
    0
    0
    Nou ja, miss x, als ik je mexicofoto's zo vergelijk(slaaaaaank) is het begin van je buik er al wel hoor! Alle bolling is buikfoto-forum waardig, haha..

Enne.....als oma nou eens een handeltje begint in babyzakken, geweldig!

5. MIss X

MIss X Fanatiek lid

13 dec 2006
    2.960
    822
    113
    onderneemster
    Amsterdam
    Ja geweldig he die zakken. Ze is nu ook bezig met die rietenwiegjes. Die spuit ze van de buitenkant een leuke kleur en de binnekant gaat ze helemaal bekleden hihi, Ze heeft haar draai gevonden hhihihi (ik blij :))

6. Niet meer actief

ja leuk he , ach al zijn het je darmen zso what BE PROUD :) je ziet echt al een leuk buikje zeker omdat je al zo slank was natuurlijk (zo jaloers!) haha je hebt echt een mooi lijntje man, ik kom vanavond weer met nieuwe foto's!

7. Judy77

Judy77 Fanatiek lid

31 aug 2006
    1.699
    0
    0
    Ach, bel maar zodra we oma eens mogen lenen!

Ik heb ook maar weer even wat nieuwe plaatjes geschoten! Zie album...

8. MIss X

MIss X Fanatiek lid

13 dec 2006
    2.960
    822
    113
    onderneemster
    Amsterdam
    Hele Mooie ronde natuurlijke buik vind ik het, Mooie foto's trouwens
    Ben jaloers

9. Judy77

Judy77 Fanatiek lid

31 aug 2006
    1.699
    0
    0
    Dank! Maar: geduld, over tien weken heb jij ook zo'n mooie buik!

10. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Hier een buikfoto van vandaag, op de kop af 7 maanden.

11. speeters

speeters Fanatiek lid

26 nov 2006
    1.410
    0
    0
    België
    @ Loeki: je buikje lijkt maar niet te willen groeien hé? Ik las er al eerder iets over op een ander topic, (ik hoop toch dat jij dat was ;)) . Weten ze hoe dit komt? Draag je dan volledig tussen je bekken?
    Ik hoop dat je snel dat mooie ronde buikje hebt waar je naar uitkijkt!

12. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Mijn buikspieren geven niet meer ruimte, ze weten niet hoe het komt, maar ik ga dinsdag voor onderzoek naar het ziekenhuis, want je kunt je misschien voorstellen dat het behoorlijk pijnlijk is al je BM groeit, maar je spieren niet meerekken.

13. speeters

speeters Fanatiek lid

26 nov 2006
    1.410
    0
    0
    België
    Ja inderdaad! Moet heel pijnlijk zijn! En voor het kindje zal het misschien ook niet ideaal zijn...? :-? Ik hoop dat ze iets vinden bij dat onderzoek, en ze er hopelijk ook iets aan kunnen doen!

Ik duim voor je!

14. Judy77

Judy77 Fanatiek lid

31 aug 2006
    1.699
    0
    0
    Loeki, goh, als ze aan buikspierdonateuren deden mocht je een stuk van de mijne hebben hoor! Jeetje, ik hoop dat ze iets voor je kunnen betekenen in het ziekenhuis! Duimen dus!

15. Niet meer actief

Ik heb nog 1 meter los buikspier over in de aanbieding, wel rot zeg! zoiezo de pijn maar kan me voorstellen dat je het nu wel leuk vind als mensen het zouden zien... ik hoop dat ze iets tegen de pijn kunnen doen...

16. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Tegen de pijn heb ik alleen paracetamol en tegen de ontstekingen hebben ze helaas niets. Bij de fysiotherapeute zou ik zelfs wel een plaatselijke verdoving willen hebben, maar goed, nog even volhouden en dan hebben we eer een klein wondertje voor terug ;)

Denk niet dat ik de hele dag met ondragelijk pijn loop hoor, een groot deel van de dag gaat het gelukkig heel redelijk, ik moet alleen niet al te veel van mezelf vragen, dus een enorme forumverslaafde.

17. Niet meer actief

hoi meiden.
    ik heb een vraagje. ik heb al een tijdje last van een opgezete buik. ik ben ook erg moe en kan ook moerlijk maar de wc gaan. ik weet niet wat dit betekent messchien weten jullie wat het is.
    ik heb een foto in mijn album staan.

groetjes missie

18. Tanja20

Tanja20 Fanatiek lid

6 sep 2006
    2.958
    0
    0
    Ik heb mijn eerste buikfoto ! :D

19. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    WOW Tanja, je krijgt echt een mooi buikje zeg!

20. nikster

nikster Fanatiek lid

26 sep 2006
    1.434
    0
    0
    Studente, bijnbaan: caissiere
    Enschede
    wow tanja echt al mooi:D We zijn ong net zo ver maar bij jou kan je het echt al wel beter zien!
    Groetjes Nikster

Deel Deze Pagina