ik ben zo verdrietig ,onze poes is sinds vrijdag weg,,ze is nooit zo lang weg en ik vrees voor het ergste,,ik loop echt al heel de tijd te huilen ,ik kan niet naar der mandje kijken of ik huil,,,ik mis haar zo erg,,,mijn man gaat straks zoeken mischien vind hij haar
Mijn zus was tijd terug ook haar kat kwijt, toen heeft ze foldertjes rondgebracht in de buurt met de tekst of de mensen aub in schuur of wat dan ook willen kijken, omdat misschien hun kat per ongeluk daar opgesloten zit. En inderdaad, diezelfde dag kwam haar kat thuis. Ik hoop dat je poes snel terug komt Die ontwetendheid is zo erg altijd. Groetjes Brez
De foldertjes en aanbellen in de buurt moet je doen - maar bel ook even de Dierenambulance en het plaatselijke dierenasiel, misschien is je poes opgehaald en zit ze daar op jullie te wachten!
Is je kat gechipt of heeft ze een halsbandje met adres erop? Inderdaad dierenasiels bellen. En folders ophangen in de buurt. Eventueel wat folders bij dierenwinkels en supermarkten ophangen. Hopelijk komt ze snel terug.
Oow wat erg voor jullie... Is het beestje al op leeftijd? ze lopen vaak weg om ergens anders onze wereld te verlaten. Hoop natuurlijk dat zij straks schreeuwend van de honger voor de deur staat Sterkte
oh wat erg, ik ken het gevoel! anderhalf jaar geleden was onze kater weg, zolang zelfs, dat we een nieuwe kitten hadden aangeschaft omdat onze 2e poes niet alleen kan zijn. 5 weken later kwam hij ineens weer aanzetten! toen hadden we 3 katten. bij de dierenambulance zeiden ze dat het wel vaker gebeurde. dus hou vol, ze komt vast terug!
Waar woon je? In onze woonplaats zijn er namelijk kattenhaters bezig die katten die buitenlopen vangen, overgieten met bezine en ze in de fik steken.... Ik hoop dat je je lieve beestje snel weer veilig thuis hebt!
zo nou ik woon in de buurt van roosendaal ...mensen die dat doen ,,,,zou ik zelf ook in de fik steken ,,vink echt bezopen
Gelukkig maar....wat zal ze allemaal hebben uitgespookt deze 2 dagen. Jammer dat katten niet kunnen praten.
Fijn dat je poes er weer is..... Mijn kater is eens 1,5 maand weg geweest...! uiteindelijk terug gevonden omdat ik hem als vermist op marktplaats had gezet... (had hem ook bij amevedi en nog iets anders aangemeld) na 1,5 ,maand kreeg ik telefoon vanuit een dorp een heel eind verderop... Even over die chips... Ze hebben alleen nut als iemand hem naar een dierenarts had gebracht met de mededeling gevonden.... Als ze je kat bewust jatten of hem zelf lief vinden en willen houden kunnen ze zo een mailtje sturen naar de databank en wordt hij zo "overgeschreven"... het wordt niet gecontroleerd bij de "oude" eigenaar... (het t allemaal nagevraagd).. Ook schijnen die chips volgens dierenartsen vaak zwerven in het lichaam.. en zijn ze dus niet meer af te lezen....! Dus een bandje met adres er ook nog bij is beter, want dan hoeven mensen die hem vinden niet langs de dierenarts te gaan en kosten te maken! Want dat willen ze natuurlijk niet... groetjes, Ramona
heeft ze je er even weer aan herinnerd dat je gek op haar bent en dat het elke dag dierenverwendag zou moeten zijn. Ben blij dat poEs terrecht is
Gelukkig dat ze er weer is! Ik weet wat het is... onze poes is eens een keer 8 weken weggeweest... toen was ze er opeens weer. Fijn dat je je poes weer hebt!
jah echt we zijn echt blij,,het is een buitepoes,en jah dan weet ik ook dat er iets kan gebeuren ,lang wegblijven,overijden,,dat soort dingen ,maar we hadden geen andere keuze dan haar buiten laten,,,en ik zou het vreselijk vinden als haar iets overkwam,,,mira heeft een chip en was/is tot 2 maandjes geleden nog zeer goed te lezen,hij is ook pas 1 jaar geleden gezet,, maar ze heeft ook een halsbandje met een kokertje ,,haar naam staat erin en ons adres