buikgriep al 5 dagen!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Moontje, 1 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Moontje

Moontje Bekend lid

9 jan 2006
    848
    0
    0
    Is het normaal dat een kind 5 dagen buikgriep heeft? Hij moest de eerste en tweede dag overdag overgeven, 1 x 's avonds in bed en gisteren dacht ik dat het voorbij was. Dus vandaag weer naar de opvang. Daar niets aan de hand, thuis had ik hem een potje gegeven (omdat ik dacht dat dat heel licht verteerbaar was) en nog geen half uur daarna spuugt hij alles uit...

Verder is hij net zo vrolijk! En daarna gaat hij vrolijk weer spelen. Hij heeft 1 dag koorts gehad 38,2, maar dat was de volgende dag over.

Wie weet raad? Moet ik hiermee naar de huisarts?

Oh, bijna vergeten: hij is bijna 2.

Bedankt alvast!

Moontje

2. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Ik zou voor de zekerheid gewoon even de ha bellen om advies te vragen, heeft hij er ook diarree bij?

3. Moontje

Moontje Bekend lid

9 jan 2006
    848
    0
    0
    Hij heeft tot gisteren diarree gehad, maar vandaag was het niet echt diarree meer zeiden ze.

Denk dat ik morgen maar even de huisarts bel ja, misschien kunnen hun me wel zeggen of we even langs moeten komen..

Bedankt voor je antwoord!

Ik twijfel altijd of ik naar de huisarts moet gaan..

4. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Normaal zeg ik altijd bij twijfel niet doen, maar in het geval van je kindje juist omgedraaid, bij twijfel juist wel doen. En een belletje kan geen kwaad. Dan kun je in ieder geval aangeven wat er aan de hand is en dan kunnen zij wel adviseren wat je het beste kan doen. Heb je ook ORS in huis?

5. Grassprietje

Grassprietje Fanatiek lid

3 dec 2006
    2.328
    0
    0
    tukkerland
    hier ook de buikgriep gehad, en nu alweer 11 dagen aan de diarree..hier geen koorts, ubervrolijk en goed drinken...De ha is het een raadsel...

6. Moontje

Moontje Bekend lid

9 jan 2006
    848
    0
    0
    Nou, hier hetzelfde! Dat is toch raar? Je zou zeggen dat ze er slap van worden, misselijk zijn of buikpijn hebben, maar niets van dat alles!

Gisteren komt hij terug van de opvang, supervrolijk, hij eet wat en nog geen half uur later spuugt hij alles uit, maar hij ging vrolijk verder met spelen!?

Huisarts zegt even af te wachten. Dus doen we dat maar...

7. loesie22

loesie22 Fanatiek lid

29 jul 2007
    3.228
    0
    0
    verstandelijk gehandicapten
    hier Nicky al 6 dagen koorts, waarvan de 1e dag ook veel gespuugd....
    naar de huisarts geweest en die zegt dat het een virusje is en vanzelf over moet gaan!
    gisteren 40 graden koorts! ppff....zo zielig!

Deel Deze Pagina