Wat zal ik zeggen ik heb meerdere ervaringen met het CB en die zijn niet positief! Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen. Hebben wij het Cb eigelijk wel ECHT nodig?
Waarom mag je geen hoger cijfer geven dan een 7? Ik ben over het algemeen erg tevreden over ons cb, maar ligt er natuurlijk ook maar net aan wie je treft. Maar meestal krijg ik goede adviezen en leuke complimenten .
Haha Snoopy dat was niet zo bedoeld Ik ben blij voor jou dat je wel een heel leuk cb hebt! Hier krijgen we totaal verkeerde adviezen mee en ongelijk toegeven ho maar...
ik had 5-7, waarom? Omdat niemand weet waar ze het over hebben. Prikjes en cijfertjes, daar gaat het mij om. En dat gaat goed. De rest bespreek ik met de kinderarts.
Hhmmzzz ja ik heb de polkeuzes niet zo handig ingvuld ik d8 dat ik nog had ingvuld 7 en hoger maar die staat er niet bij.
hahaha die Viv niemand MAG hoger dan een 7 geven. Als je een poll doet moet je bij de laatste optie ook nog klikken op keuze toevoegen. Maarre van mij krijgen ze een dikke 0 Maar dat weet je wel he vrijdag kom je hierheen toch?
Laat ik het zo zeggen mijn ervaring met het cb dat ze teveel naar cijfertjes kijken en niet naar het kind zelf. Yeps ik kom vrijdag
Hier goede ervaringen met de verpleegkundige op het CB maar niet met een van de artsen daar. Ga bij de volgende keer dat ik een afspraak maak ook gewoon aangeven dat ik niet bij haar wil want dat wordt nog eens oorlog...
Ik geef mijn cb een 10. Ik vind ze ontzettend vriendelijk, lief en bezorgd (op een goede manier). Toen ik er helemaal doorheen zat met het eczeem van Louise heeft ze echt de tijd voor me genomen, me getroost en een paar dagen later nog gebeld om te vragen hoe het met ons ging. Ik vind ze dus echt top. Jammer dat er zoveel meiden zijn die slechte ervaringen hebben.
tja de ene vrouw krijgt 10 , de andere 0 de ene is super aardig en lief en ze zegt altijd gewoon naar je kind kijken ,zo rustige vrouw , de andere is echt niet vriendelijk die van prikjes geven blegggggg zo een harde tante je kan aan haar gezicht zien geen vriendelijk mens nee ,voel me niet op me gemak bij haar .liefste de dag veranderen wanner ze werkt ,maar ja gelukkig hoeven we niet vaak
Ik vind het prettig een instantie te hebben waar ik op kan terugvallen met eventuele vragen. Ik vind het fijn dat ze me voorbereiden op wat ik kan verwachten want als ouder voor de 1ste keer weet je soms niet waar je aan toe bent. Verder doe ik alles op mijn gevoel en ga ik praktisch alleen voor de prikjes naar het CB. Heb ik ze dus echt nodig? Écht nodig heb ik ze niet, maar ik vind het fijn dat ze er zijn, het geeft toch een bepaalde zekerheid in die onzekere eerste weken/maanden.