Ik heb al 2 paar schoenen gekocht voor onze baby van 5 maanden oud maar helaas vallen ze de hele tijd uit. Iemand tips voor fijne babyschoentjes die qua prijs ook nog leuk zijn.
Baby's schoppen schoentjes heel snel uit en daarnaast hebben ze er eigenlijk niets aan, omdat ze nog niet lopen. Hier heb ik vorige winter en ook nu weer leren slofjes gekocht bij de kruidvat (bambino). Blijven goed zitten en schopte mijn zoontje hier nooit uit, lukte hem niet. Schoentjes (voor de sier) had hij hier binnen no time uit.
Als we weggaan doe ik bobuxjes aan.. Blijven goed aan en kan ze mee rechtstaan Binnen altijd antislipkousjes
En daarom had ik dus leren slofjes, want die blijven aan zitten. Volgens mij heb je ze ook van aapies met bont erin.
Of gehaakte slofjes met een touwtje er door. Dan blijven ze ook zitten. Leren slofjes blijven meestal ook wel zitten Voor verliezende sokjes vind ik de socks on geweldige uitvindingen!
De Bambino slofjes bij de kruidvat zijn heel fijn. Alleen erg jammer dat ze geen maat 20 hebben. De stap van 19 naar 21 is erg groot.
Haha dat vond ik nou ook. Gelukkig had mijn zoontje maat 20 in de zomer, dus vorige winter droeg hij maat 19 en nu draagt hij maat 21.
Hema heeft fijne soksloffen. Zijn ook wat hoger om de enkel dan schoentjes. Mijn zoontje draagt ze op de fiets. In de wagen heeft ie zn voetenzak.
Beide kids verliezen/verloren altijd alles, ook de leren slofjes en de sock ons. Nu bij mijn zoontje lodger slofjes, deze blijven zitten!!
Ik heb slofjes van babydutch voor de jongste. Ze blijven meestal prima zitten. Hij heeft hele slanke lange voeten. We hebben ze gekregen dus ik weet niet wat ze kosten.
Ik had kleine schoentjes die wat hoger waren.. om de 'enkel' zat het klitteband van het schoentje. Bleven prima zitten! De rest verloor hij ook steeds..