buikgriep en 5 weken zwanger

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door dees, 3 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dees

dees Bekend lid

6 feb 2010
    642
    0
    0
    Hoi,

Vanmiddag mocht ik even op het spoedspreekuur komen van de verloskundige. Vanwege de hevige buikkrampen wat ik al sinds maandag heb. Heb geen bloedverlies. Maar wel diarree, overgeven en erg koud/warm.
    Ze zagen het vruchtzakje zitten met iets erin. Het was nog te vroeg om verder nog iets te zien. Volgende week heb ik mijn afspraak staan bij de verloskundige in het ziekenhuis. Het kon zijn dat ze hier dan ook nog niks zien...Nu dus heel erg onzeker....
    Zijn er dames die dit ook hebben gehad??

2. Liekje81

Liekje81 VIP lid

6 sep 2013
    20.174
    23.255
    113
    doktersassistente
    Zevenhoven
    Met 5 weken zien ze meestal nog niet zoveel. Verder heerst buikgriep op dit moment, denk dat het weinig met je zwangerschap te maken heeft. Dat wachten is niet leuk! Vooral omdat er met 6 weken heel soms ook nog geen hartactie te zien is en een week later wel. Dus schrik niet al te erg als ze dan nog geen hartje zien kloppen. Op het forum staan verhalen genoeg van wat ze zien bij zo'n prille zwangerschap.

3. dees

dees Bekend lid

6 feb 2010
    642
    0
    0
    Dank je wel Lieke voor het reageren.
    Nee dat gaf gyn ook al aan dat kans klein is dat we dan hartje zien kloppen maar er dan wel bijv. een klein vruchtje te zien is...
    Die krampen is het dat het onduidelijk maakt....Maar ze zijn vandaag al stukken minder. Alhoewel ik nog behoorlijk misselijk ben...

4. Marieke502

Marieke502 Fanatiek lid

29 sep 2014
    1.493
    0
    0
    Gastouder
    Brabant
    Beterschap lieve meid *knuffel*

5. Harvast

Harvast Actief lid

10 jun 2012
    243
    0
    0
    Ik heb afgelopen week deze klachten gehad. Buikkrampen met rommelende darmen en diarree. Ik dacht eerst dat het een buikgriepje was, maar het schijnt normaal te zijn rond 5 weken. De darmen die van streek zijn door de hormonen.

6. Lottel

Lottel Fanatiek lid

3 jan 2010
    1.188
    116
    63
    brabant
    Ook hier een week de darmen van de leg gehad met een week of 5 ongv. Daarna was het over,en nu een mooi klein kindje aan boord. Probeer je niet te druk te maken en blijf wel voldoende drinken,anders heb je kans op uitdroging,zowieso wel nl met diarree maar als je zwanger bent telt het nog eens extra ! ;)

Beterschap !

7. dees

dees Bekend lid

6 feb 2010
    642
    0
    0
    Dank je wel voor jullie reacties....
    De buikgriep is gelukkig aan het verminderen...Merk het aan mijn buik als ik te druk ben bezig geweest. Wel sinds woensdag wat heel licht bruin bloedverlies met afvegen...Dus niet noemenswaardig....
    Hoop dat we woensdag een mooie echo hebben..

Deel Deze Pagina