19.4 weken zwanger

Discussion in 'Eerste symptomen' started by angel02, Dec 6, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. angel02

angel02 Fanatiek lid

May 23, 2014
    3,866
    1,943
    113
    Hallo dames
    Ik ben nu 19.5 weken zwanger en heb hele goede echo s gehad mooi beweeglijk kindje en een mooie 20 weken echo.:D maar toch omdat ik het nog niet voel ook omdat mijn placenta aan de voorkant ligt.
    Ben ik soms toch onzeker:( van gaat het wel goed daar. hoop echt dat dit snel overgaat.en dat ik het ga voelen
    Wie heeft dit nog meer.
    Liefs

2. Drieka

Drieka Niet meer actief

Maak je maar geen zorgen, ik voelde de eerste echte schopjes pas met 23 weken zwangerschap en pas sinds afgelopen woensdag heb ik het eerste schopje aan de buitenkant gevoeld.

Ik dacht ook rond de 20 weken echo waarom ik nog niks voelde en dat maakte me erg onzeker en met 23 weken moest ik naar de gynaecoloog en die maakte een echo, daarop was de kleine man erg beweeglijk maar ik voelde nog steeds niks en op die avond voelde ik ineens een trap :D

Verleden week was het nog af en toe en nu voel ik elke dag flinke schopjes en het wordt steeds meer dus komt vanzelf wel.

Heb ook de placenta aan de voorkant liggen.

3. angel02

angel02 Fanatiek lid

May 23, 2014
    3,866
    1,943
    113
    Oke bedankt voor je antwoord en wat fijn zeg dat je het al lekker voelt geniet er lekker van :D
    Ik weet ook wel ik moet geduld hebben maar als je keer op keer hoort bij echo s oh wat heb jij een lekker beweeglijk kereltje in je buik dan denk je ik wil het ook VOELEN haha

4. Drieka

Drieka Niet meer actief

Ik snap het helemaal!!
    Mij zeiden ze ook vanaf de 16 weken dat het een actief mannetje was en hier op de site las ik ook dat mensen het soms al vanaf 12 weken voelde en ik voelde helemaal niks :(
    Met de 20 weken echo ook actief en met de echo met 23 weken ook en NOG voelde ik niks, was echt ergerlijk :D
    Tot opeens die avond nadat ik de 23 weken echo gehad had ik ineens iets vreemds voelde en toen begon het, is deze week alweer een stuk sterker geworden dus ooit komt het wel goed.

Share This Page