Ik heb buik griep het komt van onder en boven uit zeg maar sorry meiden voor dit... Hou dus niks binnen en heb ook veel honger, Ik eet wel normaal maar als ik alles er uit gooi dan neem ik toch ook niks op? Krijg mijn zoontje van ruim 4 weken wel genoeg melk binnen?
als jij voldoende drinkt wel, je BV kan wel iets minder voedzaam worden dus moet je je kleine blijven aanleggen... 1 troost ik ben net opgeknapt en bij mij was het maar 2 dagen! Beterschap!
Moet hem zeker vaker aan leggen, daarom ook zo ontzeker. Heb dit nu vanaf zondagnacht. Dacht dat het gister over was maar helaas, Vandaag had ik weer een relatie met de WCpot
Balen zeg! Ken je ORS? dit kan je bij de drogist halen en los je op in water. Dit zorgt dat jij niet uitdroogt en alle belangrijke zouten en mineralen binnenkrijgt!
ORS hbben we standaard in huis liggen. Ik blijf wel drinken, Heb ORS nog niet nodig. Heb net gelegen op bed en moet zo ons zoontje voeden dus probeer ik wat te eten, Van BV geven krijg ik ook al erge honger dus moet ik daarvoor ff wat eten.
Ik heb het ook gehad. De BV liep toen idd terug. Maar toen ik opgeknapt was, hebben we een paar regeldagen gehad en toen was het zo weer op peil Beterschap! Niks is vervelender dat je zelf ziek bent en dan ook moet voeden (terwijl je het liefst met je kop onder die dekens kruipt )
heb het ook gehad 2 dagen ook flink kotsen, en weinig eten alleen maar water gedronken en water ijsjes, bv liep ook wat terug maar had nog wel voldoende helaas kreeg mn dochtertje na mij ook buikgriep, maar gelukkig zit in bv anti stoffen die jouw lichaam aanmaakt dus sowieso gewoon door blijven voeden, en voldoende drinken das het belangrijkste beterschap!
Gelukkig gaat het een stuk beter. Moet ons zoontje wel vaak aan leggen, vannacht gelukkig een beetje kunnen slapen omdat hij niet elke 2 uur kwam. Meiden die ook ziek zijn Beterschap