Likeur 43 met ijs of met 7-up (Rare combi misschien maar heel lekker) verder vind ik Disaronno "on the rocks" lekker of oldschool malibu cola. En een (strawberry) mojito gaat er ook wel in. Lijk wel een alcholist zo maar heb in tijden niks gedronken. Ach.. waar het hart van vol is...
Pfoe, ik drink echt zelden. Maar kan erg genieten van blueberry van kuipers en lictor 43. 1 glas, en dan ben ik zat
Schrobbeler met ijs, of jagermeister met ijs. Meestal drink ik dat in het najaar/winter. Zoete rode en zoete witte wijn
Ik drink vrijwel nooit maar als ik al wat drink is het een Jillz. (Al is dat appelsap volgens mijn man )
Droge witte wijn en deze vakantie heb ik van een bepaald merk rum ontdekt die ik erg lekker vond met cola.
Als ik alcohol drink is het meestal gewoon wijn. Maar het allerlekkerste vind ik rode port (ruby), heerlijk bij kaas en desserts en gewoon zo. En ook wel PX sherry (hele zoete, stroperige sherry met de smaak van rozijnen) ook lekker bij kaas en bepaalde desserts. En een goede witte dessertwijn drinkt ook eigenlijk te makkelijk weg
Wat niet Nee geintje, over het algemeen hou ik het op een zoete witte wijn, al kan ik ook best een jagermeister drinken.
Witte wijn en gin tonic zijn favorieten. Rosé, champagne en prosecco vind ik ook erg lekker. In de zomer hou ik ook van cocktails en sangria. Wat niet eigenlijk dus
Die moet ik drinken als ik naar een glas onder de tafel wil liggen, op de een of andere manier kan ik daar echt niks mee
Zoete witte wijn, sangria, glühwein, fruitig rood wijntje. De rest kan me letterlijk gestolen worden.