krampen

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by Claartje79, Mar 31, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Claartje79

Claartje79 Fanatiek lid

Aug 17, 2006
    4,862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    hallo,

vandaag hebben wij ontdekt dat ik zwanger ben. het is nog enorm pril, dus het dringt maar net door en we hebben 1001 vragen in ons hoofd. we zijn er superblij mee natuurlijk! maar nu heb ik al een aantal dagen hele heftige krampen. in de nacht van donderdag op vrijdag werd ik er zelfs keer op keer wakker van en wist ik niet hoe ik 't had. de krampen nemen wel wat af, maar 's avonds komen ze toch steeds weer even op zetten. het is nu wel te hebben, maar het voelt nog steeds alsof ik enorm zwaar ongesteld ga worden (dat dacht ik de hele week eigenlijk ook, vandaar de verrassing :)). ook heb ik lage rugpijn en af en toe steken links in mijn zij en lies (grappig, aan die kant had ik ook mijn eisprong heeft mijn gynaecologe kunnen zien).

kunnen deze krampen kwaad? ben nog best wat bang dat het misschien mis gaat. komende woensdag komen mijn ouders terug van vakantie en ik wil het mijn moeder erg rgaag vertellen, maar dan wil ik wel een beetje (voor zover dat kan natuurlijk) zeker zijn dat het goed is.

sorry voor mijn lange verhaal, maar het is ook allemaal nog zo overweldigend :D

liefs,
    Claartje

2. Immie

Immie Verloskundige

Dec 17, 2006
    7,813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    hoi claartje,

Gefeliciteerd! HEt is inderdaad nog heel erg pril, krampen en steken kunnen te maken hebben met het groeien van de baarmoeder.
    Als er naast de krampen bloedverlies optreed is het verstandig contact op te nemen met de verloskundige of je huisarts.

Groetjes imke

3. Claartje79

Claartje79 Fanatiek lid

Aug 17, 2006
    4,862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    dank je wel imke, ben er al iets geruster onder, voel het inderdaad constant werken en voornamelijk als ik me inspan. het begint nu haast een geruststellend iets te worden ;)

Share This Page