Deze vraag is voor vrouwen die (hoog)zwanger zijn (geweest). Als nieuwkomer op dit gebied, die zich op dit forum een beetje is aan het inlezen in "de materie", kom ik herhaaldelijk de avatar tegen die je bij dit bericht bijgevoegd vindt. Te zien is een zwangere buik, waar doorheen vrij duidelijk een babyvoetje te zien is! Een bijna surreëel beeld. Mijn _vast ietwat onnozele- vraag is: Kan dit echt, of is deze afbeelding, net als mijn eigen avatar, een gevolg van creatief Photoshoppen?
Ik geloof dat het wel kan, míts je placenta perfect ligt en nog een aantal voorwaarden. Ik heb het zelf bij beide zwangerschappen niet gehad.
of het zo perfect kan weet ik niet. Maar ik kon bij mijn eerst wel heel vaak haar voetje vastpakken van de buitenkant.
Volgens mij moet het wel kunnen, mits het kindje goed ligt en je net op het goede moment knipt en.... moeilijk in elk geval, maar volgens mij moet het wel lukken
Een baby heeft platte voetjes als het geboren word dus niet een duidelijke enkel en een duidelijke tweedelige muis (kussen onder tenen) duidelijk een fotosoep dus haha maar dat maakt het plaatje er niet minder mooi op
Het kan wel hoor, op youtube zijn er ook veel filmpjes te vinden van bewegende buiken, soms zie je echt duidelijk een voetje! Maar bij mij zijn het vooral bulten die naar buiten steken, heb nog geen duidelijke voet gezien
Ik vind het ook wel gevalletje fotoshop hoor.... 't is mij iets te duidelijk, dat voetje. Heb er zelf verder geen ervaring mee, Thirza zat zo opgepropt (groot kind, klein buikje) dat ik echt geen voeten van handjes, knietjes of ellebogen had kunnen onderscheiden
Leuk om te weten. Dus een volledig ontwikkelde kindervoet is onwaarschijnlijk, maar "bulten"D) komen vrij veel voor. Weer wat geleerd! De hele ervaring lijkt me trouwens enorm bizar... Zwangerschap, bevalling, baby, en dat die baby dan ook nog langzaam gaat uitgroeien tot een volwassene... Dat is lastig te bevatten volgens mij. We gaan het hopelijk meemaken!
Ben eens naar "bewijs" gaan zoeken en kwam dit tegen: Alien Wants Out - YouTube Baby kicking from inside, bebisspark - YouTube Whoa!!!!
Dat kan zeker! Natuurlijk niet zo duidelijk dat je de teentjes ziet, maar ik heb het gehad! Voet, elleboog,..
Bulten kunnen heel heftig zijn ja hahah dan kan je ook voelen wat het is.. maar t zo duidelijk zien door de huid is echt onmogelijk mijn eerste had de nare gewoonte om zn voet op mn ribben te leggen (lees; zn poot tussen mn huid en ribben rammen) zag er altijd heel maf uit en zoooo pijnlijk! grappig filmpje trouwens! de navel is een zwakke plek in de buikwand, daar kunnen ze dus lekker ver doorduwen haha