onze zoon is al een paar weken erg verkouden. het was net wat aan het opknappen, kreeg hij buikgriep! (van maandag op dinsdagnacht). Zijn hele kamertje ondergespuugd, arme schat. Had ook gelijk diarree (waarschijnlijk een paar dagen daarvoor opgelopen in een zwembad). Hij heeft geen koorts, maar hoest wel en blijft diarree houden (is onderzocht op mex griep, heeft dit niet gelukkig). hij drinkt gelukkig goed en eet sinds 2 dagen ook weer goed. soms is het wat dikker (zalvig) en dan denk ik; haa! het knapt op! maar de x daarna is het weer waterig... vraag is; hoelang zal het duren voordat zijn ontlasting weer normaal is en mag hij nu wel naar buiten?
Bij ons meisje precies hetzelfde! Het duurt nu al bijna 3 weken (woensdag). Het spugen was trouwens maar 1 nacht, de diarree heeft 2 weken aangehouden en het niet willen avondeten ook.En nu nog steeds heeft ze dunne poep. Precies hetzelfde als bij jou, de ene keer denk gelukkig ze is er vanaf om de volgende ronde weer dunne poep te hebben. Huisarts vertelde dat dit normaal is bij kleine kindjes! Ik ga trouwens wel gewoon met haar naar buiten hoor! (Ze heeft verder geen koorts)
ok, bedankt voor je reactie. kan ons mannetje in ieder geval wat frisse lucht binnen krijgen! hopelijk knappen onze boefjes snel weer op!
Beterschap! Het heerst heel erg, heb het zelf ook gehad, opgepikt van het kdv waar ik werk. En heb het gelijk maar doorgegeven aan man en schoonmoeder Maar kan het niet zijn dat er ook tegelijkertijd tandjes/kiezen dwars zitten? Zie geen leeftijd staan namelijk.
Hier ook eva van 9 maanden oud al 3 weken verkouden enzzzzzzzz nu sinds vrijdag overgeven en diaree eet ook heel slecht twijfel of ik haar ook moet laten testen vind wel eng ,als ze spuugt komen er ook hele golven uit zo zielig!! Ze heeft geen koort soms een beetje verhoging. Ben vandaag wel lekker wezen wandelen met haar ... Ik heb het vannacht trouwens ook gehad en mijn moeder ook, heerst echt heel erg hoor.