korter drinken

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door mwjalloh, 17 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mwjalloh

mwjalloh Actief lid

2 jul 2008
    402
    0
    0
    de voedingen hier duurden altijd zo een 45 minuten, maar de laatste tijd duurt het maar 10-30 minuten, kan het zijn dat ze, nu ze ouder word, meer zuigkracht heeft dus meer kan drinken in kortere tijd?

2. Suya

Suya Actief lid

26 dec 2008
    235
    0
    0
    wow, wat dronk jouw kleine dan enorm lang! 15-20 minuten is in principe een richtlijn. Zelf vind ik 30 minuten nog lang. Ons mannetje (en ons meisje trouwens ook) dronken gemiddeld zo'n 15 min. per fles en waren hier ook tevreden mee. Maar goed, als jij het niet erg vindt om zo het flesje te geven en jouw kindje is er tevreden mee, dan is het prima.

3. Suya

Suya Actief lid

26 dec 2008
    235
    0
    0
    hehe..ik zie trouwens dat ik bij het borstvoedingsonderdeel zit! Tja, hier kan ik dan niet over mee praten, want ik geef zelf de fles!

4. mwjalloh

mwjalloh Actief lid

2 jul 2008
    402
    0
    0
    ze drinkt aan de borst en ik ben er erg blij mee want die 45 minuten zijn echt wel lang maar misschien komt het ook door de stress want ik ben weer begonnen met werken, misschien reageert ze erop?

5. Merijn

Merijn Niet meer actief

Hm in het begin deed Tobe er ook 45 minuten over, maar dat is omdat dan de borstvoeding nog op gang moet komen en ze daardoor langer aan de borst zitten. Toen hij de slag te pakken had, met zo'n 2 weken, deed ie er maar 10 tot 15 minuten over en dan had ie al meer dan genoeg (hij groeide toen bijna en halve kilo per week).

6. Linda86

Linda86 VIP lid

Hier precies hetzelfde (ook het snelle groeien ;)).

7. laika10

laika10 Actief lid

28 jul 2007
    213
    0
    0
    hilversum
    Olaf dronk op de leeftijd zo'n 10 minuten, toen hij net gebroen was kon hij er aan blijven hangen totdat IK een ons woog... Terwijl nu...als hij vijf minuten drinkt is het al lang, hij laat zich letterlijk helemaal vollopen, laat een boer en gaat verder waarmee hij bezig was...hihi...

baby's gaan steeds efficienter drinken, kunnen meer melk wegkrijgen in 1 slok en de melk gaat steeds sneller stromen.
    Is ze wel tevreden na een voeding en groeit ze goed? dan krijgt ze echt genoeg binnen.

8. princesje83

princesje83 Fanatiek lid

1 apr 2008
    1.402
    0
    0
    regio rotterdam
    mijn ventje krijgt al vanaf een week of twee genoeg met 2 borsten in hooguit 10 minuten. Hij tankt zich letterlijk vol, verslikt zich ook regelmatig en laat boeren die zijn vader nog niet eens kan evenaren...maarja, ik kan niet regelen hoe snel het eruit komt bij me.... Ik dacht eerst ook dat ik te weinig melk had omdat hij maar zo kort dronk, maar hij komt ruim voldoende aan , dus is het toch goed..

Deel Deze Pagina