Ik ben nu 25 weken zwanger en ben alleen maar moe. Zo erg dat ik ervan misselijk en ziek van wordt. Ben nu anderhalve week thuis geweest omdat ik niks kon binnen houden als ik maar een beetje inspanning had gedaan. Heb nu ook voorgesteld op het werk om minder uren op een dag tegaan werken. Hoop dat dit helpt. Heeft iemand hier ervaring mee? Groetjes Mieke
ik heb het niet zo extreem gehad als jij; heb je het ook besproken met je VK? Als het zo extreem is, zo het ook ijzertekort kunnen zijn ofzo denk ik. Hopelijk wordt het snel beter!
Of heb je een vervelende buikgriep? Dan kan je je ook zo voelen. Ik zou het zeker even bespreken met je vk.
Heb al overlegd met mijn vk. Zij geeft aan dat het vermoeidheid is die zich opstappeld en er een keer uit moet. Hoop dat het snel over gaat.
Hoop dat je minder mag werken dan. Als het niet gaat gaat het niet. En zou dan wel rustig aan doen anders word het dus erger Succes
Hoi Mieke, Ook ik heb hetzelfde probleem met de vermoeidheid. Ik viel op mijn werk letterlijk in slaap. Zo werd ik na een kwartier wakker op de wc. Doordat ik zo moe was raakte ik ook erg prikkelbaar, moedeloos en emotioneel. Ik heb uiteindelijk 2 weken thuis gezeten. Ik heb in die 2 weken mijn verloskundige en huisarts bezocht en deze gaven mij beide het advies om het echt rustiger aan te doen. Nu ben ik in overleg met mijn werkgever voor 6 uur per dag aan de slag ipv van 9 uur en tot nu toe is het veeeeeeeeel beter vol te houden. Nu is mijn kindje het belangrijkst en ikzelf mag ook best een beetje voorop staan dus ik ben blij met deze keuze . De uren die ik niet werk worden vergoed door het uwv dus het kost mijn werkgever ook niets. Ik ben nu alleen wel verplicht om 6 weken voor mijn uitgerekende datum met verlof te gaan maar dat wilde ik sowieso al. 4 weken is dus niet meer mogelijk. Veel sterkte met alles en zorg goed voor jezelf en de kleine. Liefs Michelle
hier het zelfde ik word smorgens wakker en ben helemaal over de zeik omdat ik moet werken en ik zo moe ben, de hele dag naar een beeldscherm zitten kijken maakt het niet makkelijker, had me ziek gemeld en nu ben ik op kantoor en krijg allemaal scheve gezichten en de baas is niet blij maar sorry ik kan het gewoon niet helpen ik slaap normaal 8 uur per nacht en soms meer en dat is voldoende behalve nu nu kan ik wel 15 uur slapen zonder problemen terwijl ik anders dat echt niet kan!
Vandaag gesprek gehad met mijn Baas en in overleg is besloten dat ik tot 3uur ga werken in plaats van tot half 6. Denk dat dit veel zal helpen. Hou jullie op de hoogte en tips zijn nog steeds welkom.