Nou jullie lezen het al haha Ik heb al een paar dagen last van buikgriep en vraag me af of er meer mensen hier zijn die het ook hebben of pas hebben gehad? En of jullie misschien kunnen schatten hoelang zoiets duurt..? Het is echt heel vervelend groetjes
Heb 't pas gehad. Ik kreeg het op woensdag en 't was pas echt over de maandag erop. Sterkte ermee! En één advies: drink voorlopig géén koffie! Dat was mijn fout
ik lust gelukkig geen koffie dus dat scheelt.. me benen(achter) doen gewoon zeer van het zitten op de wc haha voelen helemaal beurs aan groetjes
Dat gaat er inderdaad rond! Ik dacht dat ik het ook had vorige week, maar bleek zwanger te zijn, hahaha.
ik ben helaas niet zwanger.. ik zei nog van de week tegen me mannetje ik heb dan liever misselijkheid van een zwangerschap dan heb je der nog wat voor maar jah het wordt al stukken minder gelukkig maar mijn dokter zei dat ik heel veel moet drinken en niks moet eten? is dat wel goed? dan wordt je toch hartstikke flauw? groetjes
Nou als je de buikgriep hebt heb je meestal niet zin om veel te eten, maar niks? Vind ik wel raar hoor als een dokter dat zegt. Inderdaad veel drinken tegen uitdroging. En alsje wat wiilt eten kun je het best een banaan of droge toastjes eten bv.
Dan ben je wel beter aan het worden, als je flinke buikgriep hebt heb je daar volgens mij echt geen zin in Ik zou toch gaan voor een beschuitje of crackertje eerst...
Yep het heerst. Krabbel er zelf net weer een beetje bovenop. Ik kon werkelijk niets binnen houden, we hebben zelfs nog de huisartsenpost gebeld in het weekend. Heb nu nog wat last van mn maag, die heeft echt megazeer gedaan. Nu heel langzaam aan weer normaal eetpatroon aan het invoeren...
pfff ben ik even blij dat ik dit topic tegen kom! Voel me sinds 2 a 3 dagen misselijk en weeig in mijn maag en pijn in mijn maagstreek en buik. Ik maakte me al helemaal zorgen dat er iets ernstig mis was ofzo...... Heb inderdaad ook helemaal geen trek in eten en voel me heel slap. Waarschijnlijk dus gewoon een buikgriepje opgelopen. ieder die het heeft: beterschap! Liefs Amma
heey meiden.. ik had er sinds vrijdag last van en voel me gelukkig al stukken beter nog niet echt hele erge honger maar het komt wel weer iets terug gelukkig! jongens wat voelde ik me beroerd zeg.. was lang geleden dat ik zo ziek ben geweest haha.. en hoop ook dat het weer heel lang gaat duren! groetjes
Ik heb het sinds vandaag...: misselijk, slap, hoofdpijn, aan de dunne, kheb net overgegeven maar dr komt niks.... Oh man ik ben nog nooit zo slecht te pas geweest......
Vandaag voor het eerst weer redelijk te pas. Man wat erg; kotsen, aan de race, misselijk...... Ik heb nu alleen nog hoofdpijn, koorts, en ben gammel want ik heb al 3 dagen niets gegeten.....
Grappig dat ik vorige week op tv heb gezien/gehoord dat er in NL nog helemaal geen influenza virussen aanwezig zijn. En dat zou moeten betekenen dat er nog geen griep kan zijn.. Wel werd er gezegd dat er vele andere ziektemakers aanwezig zijn die dezelfde soort klachten veroorzaken..
ik heb al zeker 3 keer de buikgriep gehad tijdens mijn zwangerschap...Hoop dat ik de laatste weken er geen last meer van krijg..Is zeer irritant..en het gaat zo moeilijk weg...Dus ik hoop dat ik het niet meer krijg want het heerst nu weer erg...