hey dames, ja ik heb het ook gehad 2 dagen geleden en ik heb het 2 dagen gehad nu kan ik weer eten ik had binnen 5 uur 6 x overgegeven en was zo slap moe en trillerig heb gister bijna niet gegeten wel ff de verloskundige gebeld of het nou erg was voor de baby maar ze zei dat die wel aan ze voeding kwam ze slaan volgens mij ookal veel op? Liefs
Poeh, ook voor mij hele opluchting dat ik dit topic tegenkom! Ik maakte me ook al echt zorgen: heb precies dezelfde klachten als Amma omschreef, misselijk, buikpijn, weeig gevoel in maag en echt slap en duizelig. Dan maar gewoon rustig aandoen en hopen dat we er snel vanaf komen....
Ook ik zit helaas thuis met dezelfde klachten. Ik probeer wel elke keer wat te eten (ik heb weinig trek). Ik hoop dat het snel overgaat. Iedereen beterschap, groetjes Senna
Ook ik kom er niet onder uit; ook hier koorts en buikgriep... idd. het heerst schijnbaar... hopen dat t snel weer over is Beterschap allemaal!
30 x overgegeven in 24 uur 4,5 kilo afgevallen.... Dit is mijn eerste keer weereven uit bed. Ik heb het sinds zaterdagnacht. ,maar erger mijn kleine ventje heeft het ook ( gelukkig knappen we allebei nu goed op) Maar het heerst dus.