mijn ukkie heeft sinds dindsdag buikgriep te pakken. hij drinkt gelukkig goed, eten niet veel. hoe lang duurde dit bij jullie kindjes en heeft iemand nog tips om het leed wat te verzachten? groetjes, Miranda
Hier nog 1! Spugen, hoge koorts, niet willen eten.. Hij slaapt de hele dag en is 20 maanden! En als hij wakker is jammerd hij! Zo ziek is hij nog niet geweest, erg sneu! Vanmiddag was ik voor mijzelf bij de HA en die vond hem er zo slecht uitzien dat ze hem even nakeek. Maar niks anders te doen dan uitzieken! Niet eten is niet erg, maar ze moeten blijven drinken! Na 3 dagen terug naar de HA! Veel sterkte! kus miek
Hier overgeven en 40 graden. Het duurde 2 dagen. De tweede dag in de middag knapte ze al weer op. Heeft 1 dag niet gegeten en hulpeloos in haar bedje gelegen. Daarna erg verkouden een week en toen was het over. Sterkte, Marijn
Sophie heeft het een tijdje geleden ook gehad,een dag of 2 duurde het bij haar...en dan voornamelijk spugen...zo sneu he. Beterschap!
Hier duurde het ongeveer anderhalve week. Helaas! Ben met maik naar de huisarts geweest en het bleek dat hij en ik elkaar aanstaken. (vraag niet hoe want zinds ik hem heb ben ik erg van handen wassen vooral als ik zelf ook ziek ben. Maar daar lag het niet aan volgens hem) Maar omdat maik dus ook niet eten en haast niet drinken wou heb ik druivesuiker door zijn fles gedaan. Gewoon voor een beetje extra energie omdat hij verder ook niks binnen kon houden.1xper dag een half theelepeltje, meer ook niet. Er is speciale die ook voor baby`s kan. Dextropur van Dextro Energy. Er staat op dat je meer kunt geven maar dat lijkt mij! niet zo gezond eigenlijk
Hier ook 2 dagen. Maandag al wat hangerig, dinsdagochtend begon het spugen, en tot woensdagavond zijn de meeste maaltijden er weer uitgekomen. Daarna was het over..
Jelle heeft er een dag of 4 van overgegeven, totaal 7 dagen niet goed gegeten. (Alleen brood en fles, want warm en fruit kwam er weer uit.) Na die week was ie weer fitter en kreeg ook duidelijk weer honger (leek wel alsof ie nog wilde inhalen )
Hier een dag of 4, Gelukkig niet overgeven maar alleen héél veel en dun poepen.. Ze dronk ipv 180 fles nog maar 50 of 60, en sliep ook veel. Geen koorts gek genoeg
even denken hoor 3dagen flinke koorts en spugen Zeker een week diaree gehad, was vanmorgen blij dat het weer beter werd. Drinken doet hij na 4 dagen eindelijk weer goed, eten is werkelijk nog drama, maar ach komt wel weer
Ik zit in het zelfde schuitje met Emiel. Vandaag de 3e dag. Vanmiddag heeft hij weer een boterham gegeten. Drinken doet hij gelukkig wel goed. Het spugen en de diarree zijn nu voorbij. Het wisselt dus aardig qua tijdsduur van de buikgriep.
Ik vroeg me het ook al af hoe lang het kan duren, bij Ryan begon het donderdagochtend met diarree. Zijn brood, fruit en groente hoeft hij niet maar zijn flesjes drinkt hij wel goed gelukkig. Nu had ik net zijn koorts opgemeten en die was 39,5. Zijn ontlasting wordt nu wel ietsje beter maar hij is nog erg slap en slaapt heel veel!