Is dat normaal dat de verloskundige 2x niet op tijd komt voor nacontrole?

Discussie in 'Kraamtijd' gestart door LW85, 19 mei 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LW85

LW85 Fanatiek lid

24 jun 2012
    4.082
    604
    113
    Dat de verloskundige tot 2x toe niet op de aangegeven tijd komt zonder ook maar iets te laten weten?

Gister stond er tussen 9 en 10 een afspraak voor thuisbezoek ivm nacontrole na de bevalling. Ze wist dat we naar onze tweeling in het ziekenhuis wilde en zou daarom vroeg komen. Om 10.30 heb ik gebeld en toen bleek ze nog Geen tijd te hebben gehad. Logisch, maar bel dan even, wij hadden daardoor 1,5 uur eerder in het ziekenhuis bij onze kleintjes kunnen zijn in te voeden en knuffelen!

Gistermiddag afgesproken dat ze vandaag zou komen rond 9 uur, dat ik de eerste zou zijn zodat we gelijk erna naar het ziek huis konden, is ze er nog steeds niet! Ga zo dus maar weer bellen dat we er over 10 minuten vandoor gaan naar onze kleintjes. Weer een uur knuffel/voedingsmoment gemist :(

2. skiwi

skiwi Fanatiek lid

15 jun 2012
    4.270
    402
    83
    Vrouw
    Je topic staat in de lounge, het zal zo wel verplaatst worden denk ik.
    Maar ik vind het absoluut niet netjes. Ze had zeker even kunnen bellen van tevoren. Ik had haar dit ook zeker gezegd. Zeker met deze situatie kan dat niet.
    Wat jammer dat jullie hierdoor een knuffel en voedingsmoment gemist hebben. Die zijn nu extra kostbaar. Gefeliciteerd nog met de geboorte van jullie kindjes

3. elsie89

elsie89 Fanatiek lid

27 sep 2014
    3.645
    1.251
    113
    randstad
    Gefeliciteerd! En nee ik vind dit niet heel normaal. Er kan altijd iets tuasen komen maar wel zo netjes om dat even te laten weten

4. wuppie 01

wuppie 01 Fanatiek lid

1 jun 2007
    1.817
    10
    38
    Waarom vraag je niet of die na controles in het ziekenhuis kunnen plaats vinden, ik neem aan dat je daar bent bevallen. Ik heb daar al mijn na controles gehad omdat de baby nog moest blijven, hoefde het alleen maar even aan te geven bij de balie en er kwam iemand.

5. Niicci

Niicci Fanatiek lid

1 apr 2013
    2.700
    49
    48
    Nederland
    Gefeliciteerd!
    En nee ik vind het zeer zeker niet normaal!
    Kijk er kan wat tussen komen, maar dan bel je netjes.
    Daarbij weet ze de situatie dus mag ze daar ook rekening mee houden!

6. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Nee, dat vind ik zeker niet normaal! Een belletje om het door te geven is zo gepleegd.

En nog gefeliciteerd!

7. Toverbal

Toverbal Fanatiek lid

9 mei 2012
    2.715
    907
    113
    Ik had niet eens meer gebeld om te vragen waar ze blijft. Alles behalve netjes, zeker in jullie situatie.

8. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Ik vind het ook niet normaal. Zou het zeker aangeven. In jullie situatie nog vervelender omdat jullie nog niet altijd bij jullie kindjes kunnen zijn. Een belletje van haar kant lijkt me niet meer als logisch als ze later komt.

Gefeliciteerd. Ik hoop dat alles goed gaat met de tweeling?

9. bababoe

bababoe Fanatiek lid

11 mrt 2011
    1.801
    775
    113
    De eerste keer kan nog gebeuren wanneer daar dan excuses voor gemaakt worden, maar dat ze er dan vanochtend, nadat het gisteren mis is gegaan weer niet is, zonder ook maar iets te laten weten, dat kan écht niet!! Ik zou er zeker wat van zeggen!

10. jessy77

jessy77 VIP lid

9 aug 2007
    8.640
    5.947
    113
    Ik was gegaan zonder te bellen. Dan had ze maar voor een dichte deur gestaan.

En nog gefeliciteerd!

11. Fuddey

Fuddey VIP lid

6 okt 2015
    16.382
    12.678
    113
    Niet netjes idd, kan natuurlijk gebeuren dat er bv een bevalling tussen komt, maar dan stuur je wel een bericht of bel je even. Deed mijn vk iig wel.

12. Chocochippie

Chocochippie Niet meer actief

Ik zou gewoon naar het zh zijn gegaan zonder haar te bellen.
    Dikke doei...

Echt niet netjes van der

13. ButterflyPassion

ButterflyPassion Fanatiek lid

13 jul 2015
    2.278
    2.523
    113
    Vrouw
    Nee ik vind het écht niet normaal en zou echt enorm boos zijn. Ze weet van jullie situatie dus ze had makkelijk even kunnen bellen of op zijn minst een berichtje sturen!

14. LW85

LW85 Fanatiek lid

24 jun 2012
    4.082
    604
    113
    Uiteindelijk heeft ze gebeld tot wanneer wij thuis waren.
    Ik zei als je nu kunt komen wachten we wel, het is toch om de hoek. Zegt ze doodleuk: nee ik kom vanuit thuis, dat is in (andere wijk)... uiteindelijk gewacht en het enige wat ze deed was vragen of alles goed ging en mn bloeddruk meten. Ga hier zeker nog met de praktijk over bellen, want haar collega zou telefonisch contact hebben over hoe het ging, maar die belde later terug dat toch huisbezoek nodig was ivm controles. Ze is nog geen 4 minuten binnen geweest!

Gelukkig ging het met de jongens super! Vandaag allebei onze laatste opdrachten af laten tekenen door de verpleegkundigen dus we mogen nu officieel zelf thuis sondevoeding gaan geven en de kleintjes (van nu 2020 en 2030 gram) zondag mee maar huis nemen :D

Deel Deze Pagina