Onzeker

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door trotsemama27, 24 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. trotsemama27

trotsemama27 Actief lid

12 dec 2007
    151
    0
    0
    Hallo...

Ik ben nu 9 weken en 2 dagen zwanger en ik heb met 8 weken een echo gehad, waarop ook een hartje te zien was wat kloptte. Mijn vraag is hoe groot is de kans dat het nog mis kan gaan als je het hartje al hebt zien kloppen. Het ene moment voel ik me onzettend moe en misselijk en dan weer een paar dagen niet, ik word er zo onzeker van, tel echt af naar mijn tweede echo die ik in juni heb en hoop dat alles goed is.
    Alvast bedankt voor je antwoord.

Trotse mama

2. trotsemama27

trotsemama27 Actief lid

12 dec 2007
    151
    0
    0
    HALLO... Sinds en dag of vier zijn al mijn zwangerschapskwaaltjes weg, ik maak me er toch een beetje zorgen over, zegt dit wat over of het wel/niet goed gaat?

3. Mirjam

Mirjam Verloskundige

2 dec 2005
    11.590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi,

als je een echo hebt gehad en een kloppend hartje hebt gezien en een kindje dat qua groei op schema lag heb je hele goede kansen dat het goed blijft gaan. Deze periode is voor iedereen onzeker, daar is verder niets aan te doen, behalve geduld hebben!
    Het wel of niet hebben van zwangerschapsklachten of het plotseling opkomen of verdwijnen ervan zegt NIETS over het wel of niet goed gaan van de zwangerschap. Pas als je heftige buikkrampen hebt in combinatie met veel helderrood bloedverlies heb je kans dat het misgaat.

Mirjam

4. trotsemama27

trotsemama27 Actief lid

12 dec 2007
    151
    0
    0
    Dank je wel voor je antwoord, dat stelt me weer wat gerust. Wachten duurt inderdaad lang! Dus zo lang je geen buikkrampen hebt of bloedverlies dan gaat alles goed wat ik begrijp. Vond het zo gek bij mijn zoontje was ik voordurend misselijk en dat tot de 14 week dus vandaar dat ik me nu wat zorgen maakte. Groetjes trotse mama

Deel Deze Pagina