Kans op miskraam minder door misselijkheid?

Discussion in 'Eerste symptomen' started by HeMa, May 30, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. HeMa

HeMa Actief lid

May 24, 2007
    136
    0
    0
    Ik heb net een paar boeken binnen gekregen en in 1 boek (Negen maanden, de zwangerschap van week tot week van Dan Bromage)
    Staat dat als je heel erg misselijk bent dat je kans op een miskraam veel minder is.
    Vertel mij aub dat dit niet klopt :(

Vind het zo raar dat het in dat boek staat. Ik lees het om juist rustiger te worden en dan lees je zoiets.
    Ben soms misselijk maar niet heel veel.
    Stom boek :x

2. Choco

Choco Fanatiek lid

Oct 30, 2006
    1,186
    0
    0
    Friesland
    Ik ben eigenlijks helemaal niet misselijk geweest, behalve 's avonds als mijn maag leeg raaktemaar dan was het wel heel laat op de avond. Zie maar naar mijn banner......ukkie zit er nog steeds hoor.

3. Blondie

Blondie Fanatiek lid

Sep 22, 2006
    2,138
    11
    38
    Misselijkheid kan je zijn door verhoogde hormonengehaltes tijdens je zwangerschap.

Daarom is het een goed teken als je misselijk bent.

Maar niet iedere vrouw wordt hier misselijk van en het hoeft dus ook niet te betekenen fdat het fout gaat als je niet misselijk bent....

4. Jucade

Jucade VIP lid

Jul 20, 2006
    18,229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Meteen weggooien dat ding.. Zulke dingen maken je idd erg onzeker als je dat leest. Ikzelf ben maar 1 dag misselijk geweest hoor (en dat was n buikgriepje) ;) . En heb nu n pracht van n kereltje dus t zegt volgens mij niks hoor!

5. busybusy

busybusy Fanatiek lid

Feb 17, 2007
    1,543
    0
    0
    Getver! Stom boek! :x

Ik ben ook helemaal niet misselijk....

6. Me2

Me2 VIP lid

May 30, 2006
    6,888
    0
    36
    Gooi het boek ajb weg. Er zijn een hele boel dames die kotsmisselijk zijn en vervolgens een missed abortion hebben....

7. Linda10280

Linda10280 Fanatiek lid

Nov 6, 2005
    1,764
    1
    0
    Huisvrouw
    Hoorn
    Ik ben met alle 3 mijn kindjes niet misselijk geweest.
    Helemaal niets...en toch zijn ze helemaal gezond.
    Maar lieverd...dat zijn allemaal fabels hoor!...nare fabels!
    Zelfs bloedverlies tijdens een zwangerschap wil niet altijd zeggen dat je een miskraam hebt, laat staan zoiets als misselijkheid.

8. HeMa

HeMa Actief lid

May 24, 2007
    136
    0
    0
    Dankjewel allemaal! :D
    Voor de rest is het boek wel ok maar vind het zo belachelijk dat er zoiets instaat.
    Heb meteen een ander boek besteld ;)

Nogmaals dankjewel ben nu weer rustig.

9. Gerda1977

Gerda1977 Actief lid

Dec 5, 2006
    125
    0
    0
    Groningen
    Ik ben op en duur maar gestopt met het lezen van boeken, werd er zo onzeker van. Moet ze nog lezen eigenlijk, niet meer nodig denk ik :)

10. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

Jan 13, 2007
    16,251
    790
    113
    tilburg
    hier iemand die kotsmisselijk was met mijn 1e zwangerschap vanaf dag 1 hing ik boven de pot en kwam daar ook niet meer weer tot op de dag van me curetage. het vruchtje was gestopt met leven met 10,5wk. nu ben ik weer zwanger en op die paar keer naar overgeven smorgens voel ik me goed en ben bijna niet misselijk geweest en ja kijk naar me banner ben al aardig ver.

11. HeMa

HeMa Actief lid

May 24, 2007
    136
    0
    0
    isschien stuur ik ze een email of iets dergelijks want ik vind het steeds belachelijker worden dat stomme berichtje.

Moet je nagaan lovewinnie als jij het las en toch heb je een miskraam gehad dan had je zoveel hoop en ineens stort je wereld in.

ik zal even kijken in het boek of er een email instaat oid

12. Anakin

Anakin VIP lid

Mar 17, 2006
    6,694
    301
    83
    Belachelijk!
    Ik ben nog geen dag misselijk geweest en mini-me zit er al ruim 40 weken in :D .

Hoe maak ik iemand onzeker en ongerust....

13. mamajanneke

mamajanneke Fanatiek lid

May 22, 2007
    2,688
    4
    38
    Female
    nou daar klopt echt niks van zoals je al hebt kunnen lezen.
    ik was bij darryl* drie maanden lang echt tot spugens toe beroerd en bij dylano had ik totaal nergens last van. alsof ik niet zwanger was, maar ik heb nu wel een heerlijk boeffie hier lopen van 14 maanden.

14. fokje

fokje Fanatiek lid

May 14, 2007
    3,313
    0
    0
    verzorgende
    friesland
    misselijkheid hoort bij de zwangerschap lees ik bijna overal, maar de meeste vrouwen zijn niet eens misselijk of ze hebben er maar heel even last van! dus volgens mij fabels

15. fokje

fokje Fanatiek lid

May 14, 2007
    3,313
    0
    0
    verzorgende
    friesland
    misselijkheid hoort bij de zwangerschap lees ik bijna overal, maar de meeste vrouwen zijn niet eens misselijk of ze hebben er maar heel even last van! dus volgens mij fabels

16. Danjo

Danjo VIP lid

Feb 25, 2007
    18,384
    22
    38
    Female
    nou ik was super misselijk en heb een miskraam gehad en nog was ik toen het fout was gegaan misselijk tot aan mijn curettage

17. mano82

mano82 Fanatiek lid

May 15, 2007
    1,554
    0
    0
    grafisch ontwerpster
    Dat heb ik ook eens ergens gelezen. Ik was helemaal niet misselijk gedurende 9 weken en heb een miskraam gehad, bij mij klopt het dus wel maar ach ik zou me daar niet gek door laten maken, het is bij iedereen verschillend.
    Het is soms beter om niet teveel te weten, geloof me.

18. zomaar

zomaar Fanatiek lid

Sep 29, 2006
    2,769
    0
    0
    Brabant
    Ik ben ook helemaal niet misselijk of misselijk geweest, heb zelf ook veel boeken gelezen maar mijn advies is lees alleen de leuke stukken eruit want de rest kan je echt onzeker maken.

19. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

Jan 23, 2007
    4,178
    0
    0
    nou ik kan je zeggen dat ik echt wel misselijk was maar heb toch een miskraam gehad. Volgens de verloskundige wil dat niets zeggen. Er zijn zoveel mensen die nergens last van hebben, laat je daar niet door gek maken.

20. HeMa

HeMa Actief lid

May 24, 2007
    136
    0
    0
    Dankjewel allemaal ;)

Share This Page