Korte LF 6-7 dagen en gyn

Discussion in 'Zwanger worden' started by swagartist, Sep 23, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. swagartist

swagartist Niet meer actief

Zijn hier meer meiden met een korte LF? Die van mij 6 of 7 dagen en ga nu naar de gyn. Zijn jullie naar de gyn geweest? Zijn jullie zwanger geraakt?

2. swagartist

3. makey

makey Fanatiek lid

Feb 16, 2006
    1,999
    0
    0
    ik heb begrepen dat een LF van 10 echt nodig is om t vruchtje goed te laten nestelen korter geeft problemen geloof ik.
    Zou de HA bellen en vragen voor een brief als je dit vaak hebt

4. swagartist

thanks makey. ik ben ervan op de hoogte... ik heb de afspraak bij de gyn al staan, maar wil graag kletsen met meiden die ook een korte LF hebben dus ALS IK NIET DE ENIGE BEN... laat dan van je horen!! Misschien kunnen jullie mij een beetje gerust stellen...

5. Igone

Igone Actief lid

Mar 26, 2013
    120
    0
    0
    NULL
    NULL
    Je bent niet de enige! Ik had de afgelopen 2 cycli een lf van 6 en 5 dagen. Met de HA afgesproken dat ik er nog een cyclus bijtemp. Als ik dan weer zo'n korte lf heb, verwijst hij me door. Kan je dus nog niks vertellen over de gyn. Ben wel heel benieuwd hoe het bij jou gaat. Wil je me op de hoogte houden?

X

6. swagartist

Niet leuk voor jou, maar wel fijn dat we niet de enige zijn! Ik ben snel doorverwezen naar de gyn, omdat in m'n familie een vroege overgang zit (rond de 30). Ik ben nu 27,5 dus de tijd begint te dringen!!!

7. Kris81

Kris81 Fanatiek lid

Mar 14, 2013
    3,418
    378
    83
    Female
    Het verre Oosten ;)
    Ik heb / had een lf van 8/9 dagen. Bij mij is mijn cyclus in de gaten gehouden en een week na eisprong getest op een tekort aan progesteron. Hieruit bleek dat dit op het normale niveau zat, dus geen verklaring voor de korte lf. Ik heb voor de zekerheid utrogestan voorgeschreven gekregen, baadt het niet.... Succes!

8. miepens

miepens Fanatiek lid

Nov 24, 2009
    1,160
    2
    0
    onderzoeker
    Limburg
    Ik had een LF van 8/9 dagen en na een aantal cycli ben ik doorverwezen naar de gyn/fertiliteitsarts voor aanvullende onderzoeken. Na zaad (partner) en bloedonderzoek (van mij) een week voor de intake, bleek ik bij de intake net zwanger te zijn geraakt.
    Dus het is wel mogelijk, maar ik zou in ieder geval wel je laten onderzoeken en laten meekijken.

Share This Page