Voor ons een vraag waarschijnlijk en voor hun een weet.. Misschien Maxima ofzo af en toe als ze niet te moe is . Of eh.. Marjan de Hond van t weerbericht ofzo... je weet t niet... kán toch?
Ik denk dat mocht het al zo zijn dat zo iemand zich liever niet kenbaar maakt! En al doen ze dat wel, volgens mij zou ik het dan nog niet geloven
Ja al zeggen ze dat het zo is dan geloof ik het niet, ook al laten ze een foto zien van zichzelf. Zo kan ik ook een foto van maxima bij mijn naam zetten. Geloven jullie dan dat ik Maxima ben...stel je voor zeg, dat ze zich verveelt en de hele dag op deze site zit. En klagen over Alexander en haar Schoonmoeder,haha
Nee niet bekend. Maar ik ben wel columniste geweest van een HEEEEEEEEEEL bekend damesblad. Telt dat ook
hahah lachen dit maar denk bner of niet uiteindelijk gaan we allemaal naar de wc dus maakt mij niet zo veel uit wat voor werk iemand doet...
Wat toevallig. Ik dacht er vanmorgen aan :-k Ik was aan het zappen en bij zo'n irritant #-o belspelletje zag ik een vrouwtje en ze leek zwanger (daar moet je natuurlijk wel mee oppassen...). Toen dacht ik, zouden zij ook op zo'n site als deze hun ei kwijt raken net als wij? Vast wel Wie durft ervoor uit te komen : Wij zullen niets verklappen hoor :-# ! Liefs Jody