Ha meiden, Omdat ik zelf niet weet ik ik hoop mag hebben, wil ik graag het volgende aan jullie voorleggen: In augustus heb ik mijn koperhoudend spiraaltje laten verwijderen in de hoop dat mijn man en ik verblijd mogen worden met een beeb. Er hoefden geen hormonen uit m'n lijf, dus we konden meteen aan de slag! Op 10 september ben ik voor de laatste keer ongi geworden; de cyclus daarvoor heeft 30 dagen geduurd. Eerder heb ik de duur van mijn cycli niet bijgehouden , al ben ik wel altijd vrij regelmatig ongi geweest. Voor mijn banner én in mijn hoofd ben ik voor deze cyclus uitgegaan van 30 dagen. Dat zou dus betekenen dat ik 10 oktober opnieuw ongi zou moeten worden als deze 2e ronde geen resultaat heeft. Nu heb ik vanaf mijn eisprong (tenminste, het moment waarop ik deze denk gehad te hebben) enorm zere (.)(.) en de laatste dagen heb ik een zwaar gevoel in mijn onderbuik. Vandaag verloor ik plots een beetje slijmerig bloed en het zware gevoel is veel erger geworden. Wat denken jullie? Word ik plots veel vroeger ongi of heb ik een innestelingsbloeding? Ik heb ergens gelezen dat dat niet zoveel voorkomt, dus ik maak me een beetje zorgen. Ik durf het eigenlijk niet eens te hopen... Alvast bedankt voor jullie reacties! Yvje