hoi iedereen, ik was 7dec ongi, ik dacht dat ik mijn eisprong ma. 21dec had. maar vandaag verlies ik wat bruin/geel/rozig vocht of slijm.. (sorry voor de details). maar ik vind het lastig om te omschrijven.. is dit een late innesteling? of wordt ik gewoon eerder ongi (nod = dacht ik 4/1) ik dacht dat een innesteling vlak na de eisprong was. gr..
oh.. dus het kan toch ook een innesteling zijn? ik had deze week toch wel behoorlijk wat zeurende buikpijn.. vandaag is dat eigenlijk zo goed als over.. maar wordt je nod dan ook verplaatst? of blijft deze 14dagen na je eisprong? wanneer kan ik testen? sorry wat een vragen.. gr..
hoi 5dec ongi geweest. cyclusdag 23 wat roze bloedverlies gehad nu zwanger !!! dus ik had 9 dgn na ei innesteling ik heb 6 dagen voor nod getest met extra sensitive test en 5 dagen voor nod met kruitvat test 2 voor 5 euro (zie mijn fotoalbum) veel geluk en hopelijk goed nieuws spinnekop
NOD is 14 dagen NA eisprong..... Als je een regelmatige cyclus hebt, dan weet je ongeveer wanneer je ei is en wanneer je NOD als je een onregelmatige cyclus hebt (heb ik ook) dan is je ei niet altijd op hetzelfde moment na je ongi, maar na je ei wel altijd 14 dagen tot NOD
gefeliciteerd!! spinnekop.. op welke datum was jouw innesteling dan? de 28e of tel ik verkeerd? kan je dan nu al testen of je zwanger bent? want als het een beetje meezit.. is mijn innesteling vandaag. wanneer zou ik kunnen testen? ik heb er 1 gekocht die 4dagen voor je nod kan gebruiken.. maar blijft hij gewoon 4-1 (14dagen na je ei, ongeacht wanneer je innesteling is?) gr.
ik heb cyclusdag 24 getest , dus 1 dag nadat ik roze bloedverlies heb gehad. vroeg ik weet het, maar kon niet wachten. mijn cyclus is altijd al 28 dagen geweest. (na de miskraam was hij iets van slag) mijn eisprong is cyclusdag 15 geweest ( dat week ik omdat ik hem voel) 9 dagen daarna cyclusdag 23 dus innesteling ik denk dat ik deze keer snel en veel hcg aanmaak de test is normaal gesproken dan 4 dagen voor nod , maar ik hoor van veel dames dat dit verschilt per persoon. ik had mijn innesteling dus afgelopen maandag ja de 28 ste spinnekop
super voor jullie!! ik hoop dat je een gezond kindje mag baren!! ik hou ook de hoop vast. bedankt voor de reactie(s).. ik wacht af welke kant het opgaat, want nu is het voor mijn nod, de vorige keer na mijn nod (overtijd) begon het met bruin vochtverlies en eindigde minder goed. gr.