hoi, gistermiddag werden mijn man en ik allebei misselijk, we hadden niet hetzelfde gegeten, vannacht waren we allebei echt kots en kots misselijk, vannacht lag ik te rillen van de kou maar had het heel erg warm, mijn benen zijn nu heel erg rusteloos en ik heb hoofdpijn, bij mijn man is het nog iets erger, hij is nog steeds erg misselijk en warm, zullen we nu hetzelfde virus kunnen hebben, en dat het bij mij minder heftig is ofzo? ik heb namelijk twee maanden terug nog buikgriep gehad, want wanneer je eten verkeerd valt, heb je toch geen koorts enzo erbij? rissie
dat kan wel volgens mij hoor.. die koorts.. maar het is wel raar dat jullie het zo maar ineens allebei hebben en zeker als jullie niet hetzelfde gegeten hebben.. ff rare vraag misschien maar hangt er niet een vreemde lucht in huis ofzo? staat er geen gas open? (hebben mensen hier een paar deuren verderop een keer gehad)
nee er hangt niet een vreemde lucht in huis nu ofzo, had net al even de huisarts gebeld, en die vertelde wanneer er een broodje verkeerd valt, je daar geen koorts en griepverschijnselen bij krijgt, dus dat het toch waarschijnlijk een buikgriep is, bleehhhh.