als een van jullie zeg dat je geen kids wil, is het raak, kijk maar bij mij me vriend spreekt uit wil noggeen kids, en ik heb een positest in me handen.
Hoi meiden, vorige week was mijn eerste NOD. Voor dat ik met de pil begon en tijdens pil-gebruik begon mijn menstruatie met bruinig bloed. Afgelopen zaterdag was mijn eerste keer ongi na het stoppen met de pil. 1 dag eerder dan dat ik normaal ongi moet worden, precies in schema. Woensdag niks meer nodig en 's avonds geklust. De volgende dag had ik last van het verliezen van bruinig bloed, het was niet veel. Heb al 1 week erg veel last van mijn darmen. (Er heerst wel diarree op mijn werk) en gisteren moest ik veel plassen. Nu ben ik misselijk. We willen zo graag! Dat frustreerd gewoon heel erg. ](*,) Ik moet nu gewoon nog 3 weken wachten voor de test. OH ja, heb ook last van spierpijn en volgens mij kan ik ook erg emotioneel reageren, maar dat heb ik volgens mij altijd wel gehad. We wachten het wel af! Liefs
Kiekeboe: als het goed is moet je ei nog komen hoor .... maar het zou wel mooi zijn natuurlijk als het gelijk raak zou zijn al zou ik er nog niet vanuit gaan! Je lichaam moet ook nog gaan ontpillen! (en buiten dat, je lichaam kan je ook gygantisch voor de gek houden!) succes meid!
ikke wordt gek, heb nu 1 van kruidvat, licht posi, clear blue, ook lichte kruisje, en een van drogist goedkopste merk, negatief, Wat moet ik nu doen?
Hey myprecious, ik wil je heel ergbedanken, je hebt mijn ogen geopend en die van mijn vriend ook. Heb hm zonet alles verteld, hij zij dat ik zelf baas was over mijn eigen lichaam, als ik het kind wil houden, dan neemt hij ook de zorg op zich, wil ik het kind niet houden ( houd het wel als het idd raak is) dan zal hij er ook voor mij zijn. Het is momenteel nog wat emotioneel aan deze kant, ook omdat 1 test negatief zij, me vriend pakt het allemaal erg goed op, lijkt me ook in 1 x te begrijpen, hij heeft ook op internet gezocht over zwangerschappen, week tot week, ben blij dat hij nu beetje beter begrijpt wat er in mij om gaat. Als we van de huisarts positief nieuws krijgen dan krijg ik een enorme doos bonbons van hem, is het niet goed nieuws, dan neemt hij een dag vrij, zodat ik ff een dag aan me zelf kan besteden. Ik heb de tranen in me ogen staan, kan momenteel ook wel een potje janken, weet niet goed wat me overkomt. Dus ik duik me kop weer in de chocolade en me bakkie koffie. echt iedereen heel erg bedankt voo jullie woorden, die me troost en moed gaven en geven.
Heb weer een klote dag, ben erg moe ,slaap slecht, en extreem zenuwachtig maarja, ga nu de was eens doen
eleni.. vraagje. jij en je man hebben toch om de dag geklust een maand lang. klopt dat? maar vanaf wanneer.. kbedoel vanaf moment dat je niet meer je menstrueerde?
Hoi meiden, Er komen steeds meer verschijnselen. Ik weet dat ik nog een tijdje moet wachten, maar het is frustrerend dat je moet wachten met testen, terwijl je voor jou gevoel heel veel verschijnselen hebt: - af en toe lichte misselijkheid - veel plassen - spierpijn - hoofdpijn - rommelende darmen (tijdens menstruatie altijd last van winderigheid, maar nu ook last van winderigheid) - naar mijn idee meer honger dan normaal, maar kan niet méér eten - volgens mij snel vet haar We zien het wel over 2 1/2 week :S
* breek ff in* Mag ik mij hier ook toevoegen dames? nu bij mij pffff is alles zo raar ik had dus vorige week maandag 2 hele schone eitjes maandag avond op dinsdag heb ik mijn ei gevoeld, donderdag heb ik dat nog eens gevoeld ( mess de 2de ei) dan ben ik mij misselijk beginnen voelen. w8 ff mijn agenda erbij halen ik hou alles netjes bij he cd11: geklust cd12: geklust cd13: 2 grote mooie eitjes zie album ( ook geklust) cd14:eisprong (ook geklust) cd15: hevige pijnen+ beetje misselijk ( mess van de progesteron) ( niet geklust) cd16: hevige pijnen + misselijk ( geklust) cd17: rare smaak cd18: moe + misselijk moest iets eten cd19ijn moe misselijk hoofdpijn voelde me echt zwak rare smaak en mijn bmm voelde precies aan als de vorige keer van mijn zwangerschap (die helaas uitdraaide in een mk) cd20: opgestaan kokhalzingen + heel de dag moe moe en ziek heb steken en lage rugpijnen. dernet trg kokhalzing + koude rillingen cd21: tot nu toe alleen veel plassen diaree + borsten pijn (neem clomid mess daardoor) slechte smaak en veel speeksel wa zou dat kunnen zijn? opnieuw zwanger of is dat te vroeg? liefs
Oke mijn lijsjte, misschien hebben jullie er wat aan Voor NOD: - vlagen misselijkheid, - zwaar gevoel - ziekjes voelen - 1 x overgegeven. - gespannen borsten Na nod : - enorm chaggie met vlagen. - misselijk metvlagen vooral smorgens - meer willen weten - posi test - hoofdpijn - drukkend gevoel in buik