Buikgriep? (vast wel)

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Xmas06, 6 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. alecia

alecia Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.295
    17
    38
    student
    drenthe
    Ik it ook al in de onzekerheid, heb de hele tijd buikpijn, dan onder dan links dan rechts, ook al gister erge rugpijn gehad, vandaag heel weinig gerookt, ga schema morgen erop aanpassen scheeld een hele boel rokerij. en dan langszaam afbouwen, maar wordt nu zo gek, vanmiddag tijdens skaten werd ik trillerig zakte zo onderuit :s.
    Ook is me behoefte niet wat het moet zijn, normaal wat ( sorry dames voor het smakelijke verhaal) ik heb is dus lekker stevig zo gezegt, vandaga kleine beetjes prut.
    Gister had ik iets wat verhoging, ben de hele tijd niet vooruit te branden.
    Is dit wel buikgriep? Hoop van wel... hou dit geen 9 maanden vol.

2. enne

enne Actief lid

21 apr 2008
    229
    0
    16
    He meiden,

Ik heb nog niet ongi geworden, ( wat ik ook niet verwacht aangezien ik de 3 voorgaande cyclussen rond de 42dagen zat ) Zit nu op dag 24.Wel op de 14e dag van mijn cyclus twee druppen rozig bloed verlies gehad. En dag 15 ook twee druppen meer niet. Weet iemand wat dat kan zijn geweest? De eisprong misschien?Dagen erna veel geklust. Zou het kunnen?

Ga nu zelf ook zien dat ik afval, woog vandaag 55,5 kilo. Snap het niet, merk wel dat ik veel sneller vol zit, minder trek heb dus waarschijnlijk minder eet.
    Af en toe bij het opstaan duizelig. Verder voel ik me niks anders.

Nina010,
    Aangezien ik twee keer een voorspellende blik had......Bij jou kan ik er nog niet veel over zeggen.
    Last van darmen kan met zwangerschap te maken hebben, maar lijkt mij niet een echt duidelijk aanwijsbaar symptoom. ( Ik zelf heb de laatste tijd ook een erg rare stoelgang )
    Dat je niet ongi wordt geeft hoop, even afwachten spannend. Ben benieuwd, ben je al lang bezig? Zou niet te vroeg testen trouwens.

3. Nina010

Nina010 Bekend lid

20 jul 2008
    820
    0
    0
    hoi enne!

hey.. nog geen bloed dus? geen bloed is moed ;)

vandaag zit ik op dag 26 van mn cylcus. (die gemiddeld tussen 25-28 ligt). Gisteravond mega hoofdpijn gehad maar vandaag geen last.
    Ik ben in oktober 2007 gestopt met de pil en sinds dien 'bezig'.We willen dolgraag een kindje. laatste maanden gewerkt met ovulatietesten.. helaas zonder suc6. daarom deze maand geklust dag 8 tm 18.. in de hoop 'juist'te zitten. Stiekum vandaag testje gedaan (ik weet het dom.. :oops: ) en gaf negatief aan. maar goed ik doe gewoon net alsof ik m nog niet gedaan heb. Want je hoort vaak genoeg dat dames pas na de nod of zelf 1 tot 2 weken na nod positief testen. bizar eigenlijk he? hoe zou dat kunnen, ik bedoel je zou verwachten dat je daarvoor al positief zou testen..
    Ik hoop zo dat het dit keer zo mag zijn.. en ik zeg je als het niet zo is dan ga ik een vermoeiende maand tegemoet want dan klus ik echt de hele maand om de dag! :)

4. Nina010

Nina010 Bekend lid

20 jul 2008
    820
    0
    0
    spannend over paar daagjes kan je testen!!

5. alecia

alecia Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.295
    17
    38
    student
    drenthe
    hey nina ik ben ook gestopt in oktober, samen bidden op een wondertje?
    Hier nu het geoel alsof ik een olifantendacht heb, voel me ontiegelijk zwaar ben enorm moe, en mega last van me rug.
    Ach ja , hoop bid en misschien dan geluk:D

6. Nina010

Nina010 Bekend lid

20 jul 2008
    820
    0
    0
    hey das toevallig!
    wat je omschrijft kan of :evil: betekenen of een wondertje..
    wanneer ga jij testen?Heb je een regemaltige cylcus?

Vorige maand werd ik op dag 28 ongesteld en dat had ik nog nooit eerder gehad altijd 25-27 cyclus dus vandaag dat ik nu maar van 28 uitga.. voorkomt teleurstelling.
    Doe me een lol en test niet eerder.. heb ik ook gedaan vandaag en echt zonde van test van een tientje :(

7. alecia

alecia Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.295
    17
    38
    student
    drenthe
    Ikke wacht heel lang nu , had de vorige test heel licht een streepje,daarna verdween al mijn klachten, toen dacht ik: nee ben toch niet zwanger, kwamen de symptonen weer. En nu heb ik een excuus tegenover me vriend om wat chaggie te zijn, hij is te lang thuis, gaat morgen eindelijk weer aan het werk, baalde ervan dat hij zoveel thuis was, en nu denkt hij ook dat het raak is.
    Tis wel humor om in de onzekerheid te zitten, heb voor alles nu een excuus.
    Hij was zelfs zolief om vanmorgen even te dweilen:d

8. enne

enne Actief lid

21 apr 2008
    229
    0
    16
    nina010

Toch wat te vroeg getest denk ik. Niet meer aan denken en nog zolang de hoop houden.
    Ik zelf ben eind maart 2008 gestopt met de pil.

9. alecia

alecia Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.295
    17
    38
    student
    drenthe
    Enne, heb je al last gehad van de zogenaamde symptonen? og blijft uit, buikkrampen, hoofdpijn.moe, verandering eetlust e.d?

Geloof at hetmoeilijk wordt om er minder of niet aan te denken.

10. Nina010

Nina010 Bekend lid

20 jul 2008
    820
    0
    0
    ja ga ik ook proberen enne..

ow. sinds maart pas? waarom heb je geen banner enne..

11. Nina010

Nina010 Bekend lid

20 jul 2008
    820
    0
    0
    heh? had je een licht streepje? wanneer was dat?

agghh die arme vent van je ;)
    hihi...

12. alecia

alecia Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.295
    17
    38
    student
    drenthe
    5 dagen geleden,

Denk als ik nu wacht tot euhmmm eind 2008 het wel te zien valt :p

13. Nina010

Nina010 Bekend lid

20 jul 2008
    820
    0
    0
    uhhmm als je een streepje hebt gezien ben je zwanger hoor! streep = streep! heb je er inmiddels al een 2de test tegenaan gegooid?

14. Wolkjuh

Wolkjuh Niet meer actief

hoi hoi,,

ben even nieuwsgierig hoor, maar je zegt dat je 5 dagen geleden had getest. Toen moest je nog 10 tot je NOD. Had je toen al een licht streepje?

Toen zat je op cyclusdag 13. Kun je dan zo vroeg in je cyclus al positief testen?

15. enne

enne Actief lid

21 apr 2008
    229
    0
    16
    Ik heb geen banner omdat mijn drie eerste cyclussen zo lang waren 40-45 dagen. Ben er al voor bij de HA geweest. Tussen de 2-6 weken cyclus rekenen ze nog als normaal helemaal als je lang aan de pil bent geweest.
    Ga toch 12 sept naar de gyn om alles even te laten onderzoeken. Mijn vriend ook. Werd er n.l erg onzeker van of het wel goed is allemaal. HA snapte dit wel.

En ja heb al veel klachten (gehad) zoals; vaak een soort druk in de onderbuik, duizelig ( zeer regelmatig ) , erg veel rommels in de buik, soms weeig gevoel, soms wat misselijk, afgelopen week moeit met de stoelgang( heb ik eigenlijk nooit ), daarvoor weer juist dunne ontlasting, soms wat hoofdpijn. Ga zo maar door.
    Deze klachten wisselen elkaar af, komen en gaan. Hecht er niet zoveel waarde meer aan want het zegt niks. Tijdens de voorgaande cyclussen had ik dit ook.
    De druppels roze hebben me alleen wat aan het denken gezet deze cyclus, verder wil ik er niet mee bezig zijn.

16. Nina010

Nina010 Bekend lid

20 jul 2008
    820
    0
    0
    nee kan me voorstellen enne..

17. Nina010

Nina010 Bekend lid

20 jul 2008
    820
    0
    0
    mm nu je het zo zegt wolkjuh.. dat is idd erg vroeg. ..

18. alecia

alecia Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.295
    17
    38
    student
    drenthe
    IS ook vroeg, daarom vertrouw ik die tst ook niet voor de 99 dat ze betrouwbaar zijn , maar meer voor 10 %, ik wil nog geen extra test er tegen aangooien ik wacht nog even af.

19. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

Ik las even mee, maar wanneer je zo vroeg test dan kun je het meestal niet vertrouwen. Gewoon wachten tot je NOD is of wanneer je er 3 dagen overheen bent. Good luck!

20. Nina010

Nina010 Bekend lid

20 jul 2008
    820
    0
    0
    3 dagen overheen? in principe kan toch elke dag vanaf nod?

Deel Deze Pagina