mona lisa, heb het geprobeerd maar krijg de foto niet scherp genoeg (te vage lijntje) om het streepje te zien. Ik probeer het over een paar dagen nog eens.
ik heb krampjes.. snik ik ben bang dat het doorzet. wat wel erg raar is dat ik dus maandagavond 2 druppels had en gisterochtend paar druppels en dan sinds nu(waarschijnlijk) meer.. wat kan dat betekenen/inhouden..
Hoi Hoi, @ Alecia: Dank je wel meid! Ik kan niet wachten tot het buikje gaat groeien! Uitspuien mag altijd hoor ...hoe voel je je nu? @ Mona lisa smile: zou heel goed kunnen hoor dat er een innestellingsbloeding komt 7 dagen na je ei! Zelf heb ik het niet gehad, ook niet tussen ei en NOD in.... dus ik weet het niet! Ik hoop voor je dat t een goed teken is hoor meid! @ Wolkjuh: Wat lees ik? een vaag 2e lijntje? Als je hem binnen de aflees tijd gezien hebt kan het heel goed zo zijn hoor.... Ik heb een test in album staan die ik 2 dagen voor me NOD heb gedaan....ook een heel vaag lijntje! ( [-o< [-o< ) @ Nina: Ooow neeeh ...... het mag niet doorzetten hoor! Hoe is het nu?
Hoi eleni, ik heb verschrikkelijke hoofdpijn.. lijkt welk migraine ofzo, paracetamol ingenomen maar helpt niet. verder geen krampen meer. net tampon check gedaan en ja beetje bloed. maar zo weinig... normaal ben ik echt wel 3 tot 4 dagen heftig ongi zeg maar... vreemd. Ik weet het allemaal niet meer hoor. ik ga wel van t slechtste uit.. en als dat blijkt te zijn geloof me komende maand geen rust voor mn mannetje, om de dag de hele maand lang klussen! echt! owja.. vraagje heeft 1 van jullie wel ns een afspraak gemaakt bij gyn of vk voordat je zwanger was om te checken of alles goed is zeg maar? misschien wil ik dat wel doen..
In welke ronde zit je? Ik was het op een gegeven moment ook meer dan zat, en heb het de afgelopen maand om de dag gedaan! Ik kan het je dan dus wel aanraden
He meiden, Wat spannend en afwachten voor jullie. Nina, Ik ben inderdaad redelijk realistisch. Sinds ik gestopt ben met de pil (maart 2008 ) klussen wij al z'n beetje om de dag, soms elke dag en heel soms om de twee dagen. Zodat de kans op zwanger worden groot blijft en je niet alleen op de vruchtbare periode gericht bent. ( weet ook niet goed wanneer die is ) Mijn ongis 3 tot nu toe waren ook z'n 3 dagen en met erg weinig bloed verlies. Vandaag last van mijn darmen, winderig en rommels. Mijn stoelgang is ook niet wat het was. Verder voel ik niks anders. Je hebt erge hoofdpijn, kan een goed teken zijn........heb ik meer gelezen hier. klinkt hoopvol Ben heeel benieuwd... sterkte met afwachten
ik zit in ronde... uhh.. denk voor het echie iets van ronde 7.. dus echt gepland. jeetje om de dag.. is best veel he.. pfff maar ja doe er alles voor!
owja.. hoofdpijn een goed teken? mm hope so. maar heb een donkerbruin vermoeden van niet. ik wacht even af hoe het zo doorgaat en anders einde week testje. vanochtend just in case getest maar niks, helaas
Hier gaat het nu redelijk, ben beetje moe, ruzie met me ventje over iets lulligs en dom. Ff oftopic, is het normaal als je samen gaat wonen je minder kroelerig bent met de persoon waar je van houd , dan voor die tijd toen je nog niet samenwoonde?
Lucky 7! Was het ook voor mij! 4 keer in de week is toch niet veel? Wij deden het nu ook voor ons plezier hoor! We hadden allebei zo iets van, deze maand zetten we het van ons af,anders slokt het ons op! Als het dan raak zou zijn zou het alleen maar mooi zijn
Dat is bij iedereen verschillend denk ik meis! Mijn vriend en ik werden daarentegen alleen maar kroeleriger....tuurlijk zitten er ook wel eens dagen tussen dat je denkt van:nu even niet.... Wat vervelend dat jullie ruzie hebben! Hopelijk is het nu bijgelegd!
Rot dat je ruzie met je ventje hebt Wij knuffelen nog elke dag wel, maar ik heb het gevoel dat het altijd van mijn kant moet komen. Maar misschien zit die irritatie wel in een vrouw. Hij is wel mijn maatje, mijn alles, maarja soms denk ik ook weleens "MANNEN!" Oh! Gelukkig kunnen we ook goed praten en kan ik zeggen wat me dwars zit. Praten jullie ook?
ja maar ik werk soms dagen van 12 uur achterelkaar.. je begrijpt eer ik thuis ben is het 22:00uur helemaal gaar en dan je tot klussen zetten, ik val dan soms half in slaap joh haha maar heb afgesproken komende maand dat te doen.dus om de dag hele maand lang.normaal hebben we 2 k pw sexy time mede door ons drukke leventje.. vroeger was het wel 6 keer per dag, net konijnen whahahaha