Buikgriep? (vast wel)

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Xmas06, 6 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nina010

Nina010 Bekend lid

20 jul 2008
    820
    0
    0
    hi alecia

mm ff denken ik was 19 toen we gingen samen wonen.. en eigenlijk veranderde er niet veel. wij knuffelden eigenlijk zelfs meer. Nu 8 jaar later.. haha nog steeds.

Ik hoop dat de 'bonje'beetje bijgelegd is.. ruzie of woordenwisseling is nooit leuk. Praat het goed uit, leven is te kort om ruzie te maken joh! ;) xxxx

2. Nina010

Nina010 Bekend lid

20 jul 2008
    820
    0
    0
    agh soms moet je gewoon ja schatje zeggen en gewoon toch je eigen ding doen en het jouwe denken. werkt altijd ;)

3. Nina010

Nina010 Bekend lid

20 jul 2008
    820
    0
    0
    nou meiden ben net half uurtje thuis van het werken en nog steeds die stink hoofdpijn. ik word er gewoon niet goed van. Ik zeg je dit is zooo pijnlijk, ik heb gewoon pijn in mn ogen ervan lijkt wel. wat is dit joh..? weet iemand hoe dit kan. en owja..khad deze vraag al eerder gesteld maar niemand over gehoor:vraagje heeft 1 van jullie wel ns een afspraak gemaakt bij gyn of vk voordat je zwanger was om te checken of alles goed is zeg maar? misschien wil ik dat .. kan geen kwaad lijkt me

4. alecia

alecia Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.295
    17
    38
    student
    drenthe
    Ja ikke, daarom kwam ik er ook achter dat ik zwanger was, huisarts dacht dat ik een cyste in me eierstok had..
    Maar was dus zwanger toen 10 weken al, kreeg met 11 weken een mk, en nu weer een vage droom gehad ovr een posi clear blue test , durf nu niet te testen, want heb een clearblue test in huis, al een week of 3

5. Wolkjuh

Wolkjuh Niet meer actief

Nou meiden helaas heeft de menstruatie doorgezet, op naar de volgende ronde. :rolleyes:

Meiden jullie succes met testen.

Wolkjuh

6. Nina010

Nina010 Bekend lid

20 jul 2008
    820
    0
    0
    he getver meid.. nou vol goede moed naar volgende ronde!

7. Nina010

Nina010 Bekend lid

20 jul 2008
    820
    0
    0
    Hey meiden.. ik denk dat ik maar ervanuit ga dat bij mij ook duveltjes zijn gekomen.. tis welliswaar anders dan normaal en bruinkleurig maarja.. op naar de volgende ronde.
    p.s. hoofdpijn blijft.. is zoooo erg, bleh :x

8. alecia

alecia Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.295
    17
    38
    student
    drenthe
    Hier nog geen teken, zit continu te denken aan mijn droom, sna hem niet helemaal, een positest en verstop het voor me vriend :S.

De gene die pech hebben, komop, kaarsje aansteken en gaan we met zijn allen de duimen eraf duimen en op naar de volgende maand met een roze wolkje.

9. Wolkjuh

Wolkjuh Niet meer actief

Dank je wel nina en alecia, inderdaad op naar een roze wolkje ;)

Nina een menstruatie telt toch pas wanneer het helder rood bloed is?
    Trouwens hier bij mij ook weer zoiets raars, het bruin is gestopt, was vanmorgen wat donkerbruin en iets meer dus ik dacht ja het zet door, maar het is nu over, ben gewoon 'schoon'

Wat is dit toch :confused:

Alecia wat een aparte droom, misschien een goed teken. Dat de droom betekend dat je de test verstopt, en later je vriend ermee verrast. :p

10. alecia

alecia Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.295
    17
    38
    student
    drenthe
    Das het vreemde, in mijn ogen in mijn droom mocht hij er nooit iets van weten.
    Dus zit me gewoon nu echt af te vragen wat er aan de hand was in mijn droom, misschien komt het door de ruzie van gister

11. Nina010

Nina010 Bekend lid

20 jul 2008
    820
    0
    0
    ik weet niet wanneer het telt.. ik heb voornamelijk donkerbruin bloed en minder dan normaal maar er zat wel wat rood tussen dus ik ga mn banner maar weer aanpassen.. zo raar ik had echt het gevoel dat het raak was.. :(
    owja vraagje meiden.. maandagavond(laat op avond) kwamen de eerste 2 druppels bruin bloed. zal ik dan maar vanuit gaan dat ik die dag ongesteld ben geworden? of pas vanaf woensdag gezien ik toen wat meer bruin bloedde..?

12. Nina010

Nina010 Bekend lid

20 jul 2008
    820
    0
    0
    owja.. dat het zomaar stopte had ik ook.. dag later weer 2 druppels en dag erna meer.. gek he?

13. alecia

alecia Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.295
    17
    38
    student
    drenthe
    Vreemd meis,

Hier zwelt mijn buik erg op, denk me darmen maar hoop op een roze wolkje.
    Og is nog niet in aantocht, heel af en toe valt er een kleine steekje in me liezen.

14. Xmas06

Xmas06 Niet meer actief

Meiden, de ongi's moeten niet gaan doorzetten hoor :(

15. alecia

alecia Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.295
    17
    38
    student
    drenthe
    zit nog te wachten op me ongi.

16. Nina010

Nina010 Bekend lid

20 jul 2008
    820
    0
    0
    ik ga maar vanuit dat dit mn ongesteldheid is.. dan maar bruin bloed. kweet t ook niet. ik heb wel t idee dat ik een wat dikke buik heb maar ja misschien hou ik wel vocht vast ofzo. Zodra bruin bloed gestopt is gaan we om de dag klussen maand lang.. lets hope it will work

17. Nina010

Nina010 Bekend lid

20 jul 2008
    820
    0
    0
    ga testen meid!

18. alecia

alecia Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.295
    17
    38
    student
    drenthe
    Wordt stapelgek, ben bezig op de dierenkamer, helemaal opruimen en schoonmaken, komt me vriend eraan, uh de box kan de schuur wel in, komt voorlopig toch geen uk in, ik zo wat is jou probleem, zegt ie, hou je bek mens.
    Het zal, ga zo me hondje uitlaten knagers ff ete en vers water geven en dan ga ik mooi naarme mamsie toe, ff nachtje daar doorbrengen.

Wordt zstapelgek van hem, zeker toen ik zachtjes zei, of niet natuurlijk

19. Nina010

Nina010 Bekend lid

20 jul 2008
    820
    0
    0
    jeetje meid.. gaat niet echt lekker tussen jullie. heeft hij veel stress? en jij? kijk kan komen door komende ongi of hormonen....sterkte ermee.

20. alecia

alecia Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.295
    17
    38
    student
    drenthe
    Nee hij doet alsof hij een drilsergant is. Nou weet het wel, als ik nu zwanger ben of raak ( ben niet aan de pil) en ik moet kiezen tussen ehem en me kind, raad eens hoe snel ik me koffers pak, werk zoek, huisje zoek, min ouders lief aankijkt, en babyspullen regel.
    Wordt soms zo ziek van hem.
    Snap hem niet, ene dag, ohh mop hoop zo dat je zwanger bnt, en andere dag, ach het komt wel over een jaar of 4 a 5

Deel Deze Pagina