] kweet niet heb niet meer getest... vind erg raar. heb geen hoofdpijn meer. wel erg moe en rugpijn.. alecia.. waar zat jouw rugpijn precies.. meer onder of meer boven?
ik hoop het! give me HCG! vamdaag klein beetje bruin bloed.. pffffffffffffffffff heb bijna alleen maar bruin gebloed en heel weinig. snap er geen piep van!
Alecia Gefeliciteeeeeeeeeerd!! Misschien had je daarom die droom, omdat je het hem nu gaat vertellen waar je oma bij is. Nou in ieder geval succes, en het komt allemaal wel goed . Ik denk dat hij stressig is om de miskraam meis... Herken het wel in iemand die ik ken die zijn kindje na de geboorte verloren heeft, die relatie is ook helemaal niet meer wat het was. Maar jullie mogen opnieuw beginnen. Good luck!
Och wat zijn jullie schatjes.... vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang die ][size=24HCG HCG HCG HCCHCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG [/color][/size]
Ik hoop het, ben best bang dat hijzijn uk niet wil kennen, maarja ik wacht nog even met vertellen tot de eerste echo, dan wil ik een foto ervan hebben, misschien ziet hij dan wat voor wonder. maar heeft iemand een idee, hoever ik nu ben
(mijn mening..) als hij het kind niet wil kennen dan zou ik het wel weten.. wel een kind kunnen maken dan moet hij er ook voor zijn! mannen ik denk week of 3..
ER vroeg dus, nou ja, weet enkel dat ik mams wordt, en dat mijn kind voorop gaat, we zijn nog samen, nou ja leven onder 1 dak, delen nog het bed kwa slapen, maar regelmatig lig ik op de logeerkamer. Wil maandag nog een test doen, hopen dat het lijntje wat duidelijker is, zie hem nog steeds wel maar vind het wat wazig.
We houden van elkaar, dat wel, maar kwa ruzies, is het soms te erg, en ik wil die stress nu niet, ben sinds vanmiddag gestopt met roken, dus me pennen zijn al kaal gevreten en de boterkoeken raken op. Maar nee die stress, als hij zo door gaat, ga ik alsnog een tijdje hier weg, tot ik het hem kan vertellen dat hij vader wordt. Ben echt zo mega onzeker.
mag ik nog wel mijn bak koffie savonds en morgens Die mis ik ook heel erg, ik en de koffiepot hadden een geheimzinnge en diepgaand relatie, elke morgen spraken wij elkaar, pruttelpruttel, ohh lekker koffie op de vroege morgen pruttel pruttel. Mis hem zo erg......
Dan zou ik zeggen, praat met elkaar. En leer praten zonder ruzie te maken.. Vraag hoe hij jullie over 2 jaar ziet. Ziet hij wel een toekomst nog? Je kunt ook zijn ogen openen door te praten.. Dan kun je alsnog zeggen ik ga een tijdje weg. Maar geloof mij, dan eindigt het ook echt niet goed tussen jullie.
ik kruip alvast terug na me koffiezet apparaat, ik weet dat we moeten praten en wil ik ook wel, maar hij is soms zo moeilijk, moet gewoon met hem praten als hij niet volledig nuchter is, dan is hij heel rustig.
Alecia gefeliciteerd wat leuk. Nou geniet er lekker van meissie. Hoop dat je er samen uitkomt met je vriend. Communicatie is erg belangrijk. Praat zoveel mogelijk uit samen. Nou hier is het bruin , rood geworden. Dus ik mag nu echt naar de volgende ronde. Ben er niet zo heel kapot van dit keer, mijn lief die heeft me verrast met ontbijt op bed, en kreeg een lekker geurtje. En dat zomaar, lief he. We leren er nu mee leven dat het misschien wel lang kan duren voordat we een kindje krijgen en proberen er samen toch het beste van te maken. Komt ooit wel goed. Ik duim mee voor nina en mona lisa smile. [-o< Wolkjuh
aghh wat lief van je ventje ! meid vol goede moed naar volgende ronde he!Kusje lief dat je voor me duimt.. maar ik ga van slechtste uit.. dat t bruine bloed gewoon mn menstruatie was. ik test wel morgenochtend voor de zekerheid(had al eerder testje gedaan maar dat was voor mn nod) en als er dan echt niks staat dan is mn lichaam gewoon gek aan t doen. Misschien ben ik er ookwel te veel mee bezig.. dan let je ook op alles he..? vandaag weer, ik ruik zooo sterk luchtjes om me heen daarmee bedoel ik ik ruik zoo scherp. bizar gewoon! verder vandaag wat steekjes daar beneden gehad en nu zo'n raar gevoel in mn onderbuik zeg maar.. pfffffffffffffffffffffffffffffffff haha