Hoe herken je een sprongetje?!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Roxyroxx, 29 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roxyroxx

Roxyroxx Niet meer actief

Ik lees vaker over de beruchte sprongetjes, maar waar herken je die aan? Ik bedoel mannetje is soms paar dagen wel lastig maar dat heeft dan de oorzaak bijv. tandjes ofzo. Heb nog nooit een mannetje dat lastig is gehad zonder een reden ofzo?

2. kwebbel86

kwebbel86 Niet meer actief

Ik herken het soms wel als mensen het beschrijven. Zelf had ik achteraf pas door wat de 8 weken sprong was, gigantisch zeg! pfff... hangerig, huilerig, niets was goed, veel drinken, veel slapen of juist helemaal niet.

Nu valt het mee en is ze hangerig bij tandjes. Nu is ze best aanhankelijk, denk toch een klein beetje verlatingsangst maar echt heftig is het absoluut niet.

3. Wappie82

Wappie82 Bekend lid

27 sep 2012
    712
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat sneller humeurig, jengelig en meer moeitom zichzelf te vermaken. Eigenlijk is ze dan gewoon wat minder gezellig en een beetje uit haar hum.
    Maar dat gebeurd niet altijd exact op de aangegeven periode in het 'oei ik groei' boek. Soms is het eerder en op het moment dat de sprong zou moeten zijn is zij er alweer uit zeg maar.
    Moet wel zeggen dat over het algemeen ze weinig last heeft van de sprongen.

4. Esje13

Esje13 Fanatiek lid

4 mrt 2013
    1.574
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik vraag me ook af of mijn dochter nu in een sprongetje zit. Ze is 23 weken, dus volgens oei ik groei geen week voor sprong. Maar ze is al 3 dagen niet in haar doen. Normaal nooit moeite met slaapjes, maar de afgelopen 2 dagen ben ik soms wel 1, 5 uur bezig om haar in slaap te krijgen en dan slaapt ze soms maar 45 min. En als zecwakker is dan is ze jengelig en kan ze zichzelf nog geen 5 min vermaken. Gelukkig gaat het slapen voor de nacht wel goed. Dat scheelt.
    Zal dit dan toch een sprong zijn?

Deel Deze Pagina