Hai allemaal, Sinds kort hebben we een nieuwe keuken en dus ook een inductie kookplaat. We hadden een BK-wokpan maar die trok snel krom, dus geretourneerd. Kookt iemand van jullie ook op inductie en heeft een fijne wokpan? Ik ben benieuwd welke! Dank alvast! Groetjes, Itsme
Ik lees even mee. Wij hadden een wok bij de ikea gekocht, maar dat ding komt gewoon niet goed op temperatuur. Werkt gewoon niet zo als een wok zou moeten, dus ik ‘wok’ nu bij gebrek aan beter in mijn hapjespan
Ik had en fontignac maar helaas aan laten branden en niet meer te redden helaas. Nu een gietijzeren BK. Duurt lang voor het warm wordt, het is zwaar in gewicht en je mag bij het schoonmaken geen afwasmiddel gebruiken. Alleen heet water. Dat is even wennen maar daarna het is heel fijn. Maakt heel makkelijk schoon. Als dit kapot gaat kies ik weer voor gietijzer of een fontignac.
Tefal is een goede inductie pan. Dan kan je het beste voor de Talent pro serie gaan. Ik heb ze verkocht en over deze serie maar 1x een klacht gehad maar dat was een productie fout
tefal en bk. Ik let nu tegenwoordig vooral op of het een zware pan is. Niet fijn met koken maar de lichtere (vaak goedkopere) pannen trekken allemaal krom na een paar maanden. Hiervoor had ik al heel lang een wok van Herman den Blijker. Als manlief de antiaanbak laag niet met een vork had stuk gemaakt was dit nog mijn favoriete wok geweest.