regeldagen? Buikpijn? of toeval? (baby bijna 4 mnd)

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Roema, Oct 25, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Roema

Roema Actief lid

Dec 31, 2008
    265
    0
    0
    Accountmanager
    Brabant
    Hallo,

Ons zoontje lief wordt volgende week 4 maanden.
    De afgelopen dagen heeft hij wat anders gedrag vertoont.

Donderdag en vrijdag begon hij tijdens eten ineens te krijsen, spartelen enzo. Daarna rustig en toch fles uitgespuugd. Wel gewoon tevreden tussendoor en goed geslapen. Die dagen peopte hij ook minder..
    Nu ben ik vanaf gister weer oefeningen van osteopaat gaan doen. Dit zorgt er voor dat hij vandaag drie x heel veel gepoept heeft. Spugen is ook niet meer, maar nog steeds heel erg veel gekreun tijdens eten. Van de 4 flessen vandaag a 200 ml heeft hij zeker 200 ml totaal laten staan.

Ook begint hij ineens meer te gillen en ondeugend te doen lijkt wel.

Zijn dit regeldagen of is hetgewoon toeval allemaal bij elkaar en is hij gewoon niet helemaal 100% lekker?!!

2. Chantico

Chantico Niet meer actief

Het kan vanalles zijn, lijkt me.

Van regeldagen ga je niet spugen en poepen (en ook niet minder drinken ;)), dus die mogelijkheid zou ik afstrepen.

Misschien is hij niet helemaal lekker of krijgt hij een kinderziekte (onze dochter heeft drie dagen gespuugd voordat de eerste waterpok doorbrak).

Maar als je zoontje ook bij een osteopaat komt, zou ik daar even contact mee opnemen als dit langer aanhoudt (over een paar dagen ofzo). Zeker ook omdat je weer oefeningen bent gaan doen.

En als je je zorgen maakt om je zoontje, kun je ook altijd de huisarts (of het cb) bellen.

Wat een puzzels hè, kinderen?!

Share This Page