hoi, na gisteren zo ziek al een hond te zijn geweest, gaat het vandaag een stuk beter, zijn er meer mensen die dit een dag hebben gehad, en de dag erna weer zo goed als beter zijn? vreemd virusje?????????????
Ja ik heb het ook gehad voor korte duur. Het begon vorige week op een donderdag ochtend en vrijdagmiddag was de laatste keer zeg maar! Vrijdagavond kwam ook weer beetje eetlust opgang. Ik ging gemiddeld 2 keer per half uur naar het toilet en mijn darmen hoorde je van veraf leek net een wilde rivier. Heel vaag
Yep hier ook momenteel. Vannacht geen oog dichtgedaan, vanochtend overgegeven, een paar keer aan de spetterpoep en nu gaat het redelijk ... goed is nog een te groot woord. Hubbie had het van de week ook, 1 dagje en toen was het weer over ...
yep hier 2 weken geleden wij allebei. ik 2 dagen en me vriend 2 dagen erna. 1 dag goed ziek en dag erna wat flauw.
Vorige week zondag begon het bij mij. Hele dag overgegeven en diarree en de dag erna was het over. Wel een aantal dagen nog slap geweest.