is er een instantie die spullen inzameld wat betreft kinderkleding, luiers badring maxicosi etc? Ik heb een aantal spullen over en wil ze graag weggeven aan mensen die het minder breed hebben. Ik heb al zitten googleen maar kan niks bij mij in de buurt vinden (noordholland). Groetjes
Er is volgens mij op zp een topic waar je spullen aan medeforummers kwijt kan die het minder breed hebben. Is dat wat? Ik zag het van de week voorbij komen in de lounge. Wie weet nog hoe het heet?
Bij ons wordt om de zoveel tijd kleding opgehaald, per kwartaal denk ik. Misschien kun je de kleding inleveren bij het Leger des Heils: Kleding inzamelen | Leger des Heils Zij kunnen je vast ook vertellen waar je de babyspullen kunt wegbrengen opdat het bij de mensen terecht komt die het minder breed hebben.
inderdaad was er ook een topic in de lounge.. Die schijnen een hyves te hebben aangemaakt. zwangerschapspagina helpt of iets dergelijks
Gratis baby en kinderkleding. Ook zwangerschapskleding. Mensen helpen mensen, bekend van SBS6 hart van nederland Hyve - hyves.nl hier kan je kijken. dit zijn verzamelpunten. zij zamelen van alles in voor de mensen die weinig hebben. om zo toch wat voor hun te doen.
Misschien aan deze meid? Marktplaats.nl > tienermoeder zoekt spullen - Huis en Inrichting - Banken | Complete zithoeken
Ik zou eens vragen bij de GGD. Ik weet dat de GGD in Beverwijk er erg blij mee zou zijn. Zij zijn een onderdeel van team Vangnet en Advies. Zij zijn speciaal voor iedereen die het minder breed heeft en zorg nodig heeft op wat voor gebied ook. Met mijn werk maken we voor Vangnet en Advies altijd kerstpakketten voor minderbedeelde gezinnen. Die zijn daar altijd onwijs blij mee.
Ik weet niet waar het zit en hoe het heet maar in Zaandam zit er ook een punt waar je dat heen kan brengen speciaal voor mama's die geen geld hebben
Ik heb ook een hele hoop spullen liggen nog, ik vind het jammer om weg te gooien en wil het ook doneren, iemand wilde het hebben maar heb er niks meer van gehoord dus nu gaat het elders heen. Als er iemand in twente behoefte heeft aan spulletjes en kleertjes dan hoor ik het graag
Ik zou een grote kerk in de buurt benaderen. Zij weten vaak mensen die het heel hard nodig hebben, (ook niet-kerkgangers) en anders vragen ze collega diakenen in de regio.
Misschien aanbieden aan een 'blijf van mijn lijf huis' of een instelling die hulp biedt aan tienermoeders?