Wil graag weggeven maar waar kan dat??? Instantie gezocht!!

Discussie in 'De lounge' gestart door fleur24, 20 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fleur24

fleur24 Fanatiek lid

26 sep 2008
    1.442
    1
    38
    is er een instantie die spullen inzameld wat betreft kinderkleding, luiers badring maxicosi etc? Ik heb een aantal spullen over en wil ze graag weggeven aan mensen die het minder breed hebben. Ik heb al zitten googleen maar kan niks bij mij in de buurt vinden (noordholland).
    Groetjes

2. zilvervosje

zilvervosje Fanatiek lid

30 jul 2009
    3.133
    3
    38
    docent
    Midden van Nederland
    Er is volgens mij op zp een topic waar je spullen aan medeforummers kwijt kan die het minder breed hebben. Is dat wat? Ik zag het van de week voorbij komen in de lounge. Wie weet nog hoe het heet?

3. Berte

Berte VIP lid

24 feb 2011
    7.027
    3.840
    113
    Vrouw
    Thuis
    Bij ons wordt om de zoveel tijd kleding opgehaald, per kwartaal denk ik.

Misschien kun je de kleding inleveren bij het Leger des Heils: Kleding inzamelen | Leger des Heils

Zij kunnen je vast ook vertellen waar je de babyspullen kunt wegbrengen opdat het bij de mensen terecht komt die het minder breed hebben.

4. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    inderdaad was er ook een topic in de lounge..
    Die schijnen een hyves te hebben aangemaakt.
    zwangerschapspagina helpt of iets dergelijks

5. Young Flower

Young Flower Fanatiek lid

25 jul 2006
    3.369
    507
    113
    vlakbij Rotterdam
  6. fleur24

fleur24 Fanatiek lid

26 sep 2008
    1.442
    1
    38
    Bedankt voor jullie reacties!!

7. Maartje06

Maartje06 Fanatiek lid

5 dec 2006
    2.143
    0
    0
    MW-er
    Noord Holland
    Ik zou eens vragen bij de GGD. Ik weet dat de GGD in Beverwijk er erg blij mee zou zijn. Zij zijn een onderdeel van team Vangnet en Advies.
    Zij zijn speciaal voor iedereen die het minder breed heeft en zorg nodig heeft op wat voor gebied ook.
    Met mijn werk maken we voor Vangnet en Advies altijd kerstpakketten voor minderbedeelde gezinnen. Die zijn daar altijd onwijs blij mee.

8. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Ik weet niet waar het zit en hoe het heet maar in Zaandam zit er ook een punt waar je dat heen kan brengen speciaal voor mama's die geen geld hebben

9. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
  10. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    Ik heb ook een hele hoop spullen liggen nog, ik vind het jammer om weg te gooien en wil het ook doneren, iemand wilde het hebben maar heb er niks meer van gehoord dus nu gaat het elders heen.
    Als er iemand in twente behoefte heeft aan spulletjes en kleertjes dan hoor ik het graag :D

11. luckybird

luckybird Fanatiek lid

2 sep 2009
    1.274
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zou een grote kerk in de buurt benaderen. Zij weten vaak mensen die het heel hard nodig hebben, (ook niet-kerkgangers) en anders vragen ze collega diakenen in de regio.

12. Meisjesmama

Meisjesmama Niet meer actief

Misschien aanbieden aan een 'blijf van mijn lijf huis' of een instelling die hulp biedt aan tienermoeders?

Deel Deze Pagina