Omdat ik nog 2 LIHL bonnen heb en de pampers deze week bij de Etos wel héél goedkoop zijn wil ik daar nog even gebruik van maken en de bonnen inleveren. Mijn zoontje groeit de pan uit op dit moment en ik wil dus maatjes 4 kopen, want daar groeit hij vanzelf wel in. Maatjes 2 en 3 heb ik genoeg in voorraad, maar ik vind het zonde om de bonnen niet te gebruiken en de Etos hier ziet me aankomen als ik elke week een verkeerde maat om kom ruilen voor een andere maat Nu heb ik op de site van pampers zitten kijken, maar ik heb 3 mogelijkheden: - Active Fit - Baby Dry - Easy Up Pants Nu hebben we Baby Dry, maar ik vraag me af of 1 van die andere 2 niet beter is voor als hij straks echt gaat draaien, kruipen enzo?
Ik heb altijd baby dry gehad, heb wel eens active fit geprobeerd maar deze lekte door bij mijn dochter. Denk dat het wel scheelt per kindje.... Hier is dochter heel smal en heeft weinig billen.
ik heb ook baby dry. ventje is heel druk en beweeglijk. zit prima hoor, zie geen reden om te switchen. al ga ik komende week iets anders gebruiken, maar das voor een onderzoek van tns nipo
Easy up pants is meer voor kindjes,die met zindelijkheid bezig zijn. Ik zou dan ook meer voor de active gaan
Dan houden we het gewoon bij de baby dry. Mochten ze niet bevallen als hij 'groter' is kan ik altijd nog naar de Etos gaan om ze om te ruilen
Hier ook gewoon baby dry. Als ik heel eerlijk ben ook wel een beetje omdat je daarmee voor hetzelfde geld iets meer luiers hebt.
Ik zou gewoon voor de Baby Dry gaan. Die andere zijn duurder en een luier is een luier. Ook in die van een goedkoper merk kunnen ze prima leren kruipen/lopen/etc. Easy Up Pants is voor als ze leren zindelijk worden.