Hallo, Allereerst de beste wensen voor 2007! Nu dan mijn vraag. Ben nu 41 weken en 1 dag zwanger. En begin het wel een beetje zat te worden. De uitgerekende datum geruime tijd gepasseerd. Maar dat zullen inderdaad meer vrouwen hebben neem ik aan...hihi... Het rommelt al een tijdje bij me. Afgelopen vrijdag ben ik bij de vk gestript. Heb toen ook één of ander homeopatisch tabletje gehad. Zodat de baarmoedermond weker zou worden en de weeen op gang zouden komen. Heb wel weeen gehad, maar niet regelmatig. Dus helaas het heeft bij mij niet aangeslagen zoals het waarschijnlijk zou moeten. De vk zei toen wel tegen me dat ik wat bloed zou kunnen verliezen. Maar nu 2 dagen later, verlies ik nog enige slijmachtige bruinige slierten. Is dit normaal? Voel de kleine gelukkig nog steeds goed en flink bewegen. Nu heb ik morgen weer een afspraak bij de vk. Weten jullie wat ik kan verwachten? Is het mogelijk dat ze voor de 2de keer gaan strippen? Of gaan ze een afspraak maken om het in te leiden? Ik beval sowieso in het ziekenhuis. Alvast heel erg hartelijk bedankt voor jullie reactie. Groetjes Yvonne.
hoi Yvonne, nou, die afspraak heb je inmiddels al gehad dus waarschijnlijk heb je al antwoord op je vragen. Wat je nog kunt doen is vrijen, in sperma zit een hormoon dat kan helpen om weeën te krijgen. Verder kun je eventueel wonderolie nemen. Ik hoop dat je snel bevalt! Mirjam
Hallo Miariam, Bedankt voor je reactie. Inmiddels ben ik bevallen van een gezonde dochter! En de afspraak met de verloskundige is uiteindelijk niet doorgegaan. Onze dochter meldde zich gelukkig al snel. Groetjes Yvonne.