oud en nieuw en kinderen

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door rooskoks, 1 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rooskoks

rooskoks Lid

28 apr 2011
    19
    0
    0
    Vraagje, wat doen jullie met de kinderen met oud en nieuw.
    ieder jaar vieren we oud en nieuw met onze vriendengroep. Nu heeft iedereen inmiddels kinderen. sommige 1 andere 2 of 3.
    Het meenemen van de kids wordt dus ieder jaar steeds moeilijker omdat er gewoonweg niet genoeg slaapplaatsen zijn. Inmiddels zijn er 15 kinderen in de groep.
    onze oudste dochter van dik 3 jaar en onze jongste zoon van dik 1,5 jaar willen we graag meenemen. of in ieder geval met hun oud en nieuw vieren. De oudste zal het nu ook wel gaan beseffen. en om ze naar de oppas te brengen zie ik met oud en nieuw niet zitten.
    Wat doen jullie. Wat vinden jullie?

2. p1982

p1982 Niet meer actief

ben 19 jan uitgeteld van nummer 2 en we vieren het hier in de wijk en me ouders komen hier dan ook heen
    smiddags eerst nog een verjaardag van me tante dus we zien de hele familie dan al

3. misa

misa Niet meer actief

Zonder de kids oud en nieuw vieren zou ik ook geen optie vinden. Maar ik weet niet hoe oud de kids zijn: kunnen er niet zoveel mogelijk bij elkaar op een kamer, in 1 bed of iets dergelijks?

4. rooskoks

rooskoks Lid

28 apr 2011
    19
    0
    0
    het punt is, dat de leeftijden varieren van 7 tot aan kindjes van nog geen jaar. Ik ben bang dat zoveel kindjes op 1m2 elkaar alleen maar wakker houdt en jezelf constant op en neer loopt. Maar zonder kinderen oud en nieuw vind ik ook niks. Mij lijkt het juist ook leuk om dit met de kids te doen. Die horen er toch ook bij en gaan het alleen maar meer beseffen

5. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant

Vind ik ook echt geen optie.. Wij waren vorig jaar dan ook de enige die onze dochter bij hadden, toen vier maanden oud..

Dit jaar vieren we het bij mijn schoonzus, lekker dicht bij huis en met de kinderen..

6. Bri

Bri Niet meer actief

Voor ons is oud en nieuw zo belangrijk, dat we dat nooit zonder onze kids zouden willen vieren.
    Zoonlief is er nu alle jaren wakker bij geweest (dat had van mij het eerste jaar niet gehoeven, maar vriend wilde dat wel), dochter sliep vorig jaar erdoorheen.

Tot nu toe vieren we het bij ons thuis, maar anders zouden we ze meenemen als we ergens gingen logeren. 's Nachts rijden met oud & nieuw vind ik niks (ik wil graag iets kunnen drinken, en ben bang voor medeweggebruikers die met een paar glazen te veel op achter het stuur zitten), dus als we het ergens anders vieren blijven we daar ook slapen.
    Als er geen plek is om (met z'n allen) te blijven slapen, dan zou ik het niet met al die vrienden vieren.
    Voor mijn kinderen zou het geen probleem zijn om met wat meer op één kamer te slapen (dat doen ze op het kdv ook), maar als er kinderen bij zijn die dat echt niet gewend zijn, gaan ze elkaar idd wel wakker houden, vrees ik. Sowieso moeten m'n kinderen in een eigen bed(je) kunnen liggen, dat zijn zulke woelmuizen!

7. misa

misa Niet meer actief

Ook al ligt ons zoontje de eerste jaartjes toch nog gewoon in bed, nog wil ik niet dat hij bij een ander is dan bij ons.

Ik snap dat veel kinderen op 1 kamer niet handig is. Maar misschien is het voor een avondje niet erg? Leg je ze verdeeld qua tijd in bed. Om meng je de ouderen met de jongeren. Of je gaat er het eerste half uurtje bij zitten tot het rustig slaapt allemaal.
    Is vast heel lastig..! Zou ik ook vinden!

Hebben ze geen zolder of extra kamer zodat je ze zoveel mogelijk kunt verdelen? De groten in het ouderlijke bed ofzo?

8. rooskoks

rooskoks Lid

28 apr 2011
    19
    0
    0
    bedankt voor jullie reacties voor zover. Mogelijk vallen er nog een aantal af, die bij nader inzien toch niet meedoen, anders wordt het denk ik appart oud en nieuw, dus niet met zijn allen meer.

Deel Deze Pagina