in welke week lopen de symptonen terug?

Discussion in 'Zwangerschap' started by rastagirl, Mar 22, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. rastagirl

rastagirl Fanatiek lid

Dec 15, 2006
    1,156
    0
    0
    hai vraagje ik voel me sinds een paar dagen eigenlijk wat beter mijn rug begint nu pas in de middag pijn te doen en in de ochtend ben ik energieker mijn vlagen van misselijkheid zijn ook minder
    het enige wat ik nog echt heb is moe moe moe zijn en af en toe dizzy

wanneer liepen bij jullie de symps terug?

2. Irene

Irene Fanatiek lid

Dec 1, 2006
    1,034
    0
    0
    Daar ben ik ook erg benieuwd naar, en ik zou ook meteen graag willen weten of het per dag kan varieren met de symptomen. Eerst was ik alleen 's ochtends misselijk, toen opeens dag en nacht (heeft heel even geduurd) en opeens vandaag is het veel minder! Is dat normaal?

3. kat

kat Fanatiek lid

Mar 21, 2006
    1,402
    2
    0
    Bij mij vanaf week 6 helemaal niks meer, het kan idd. erg op en neer gaan met de symptomen.

4. Anz

Anz Actief lid

Dec 21, 2006
    288
    0
    0
    Den Haag
    Ik heb van vrijdag tot maandag alleen maar boven de plee gehangen en voel me sinds dinsdag veeel beter! Oh, wat is dat heftige misselijk zijn vervelend! Je kan gewoon helemaal niks meer, futloos ten top.
    Maar zo erg had ik het dus nog niet gehad, weleens een dag, maar niet zo lang. Nu alleen vlagen van misselijkheid.
    Hoop ook heel erg dat het niet meer op die manier terugkomt.

5. mariekebalm

mariekebalm Fanatiek lid

Oct 31, 2006
    1,882
    0
    0
    Argeliers, Frankrijk
    Hihi, ben nu miner moe, sta zelfs met Fred om 7 uur al naast mn bed. Maar misselijkheid wordt erger, had ik tot nu toe geen last van. Ach, ik laat het allemaal maar over me heen komen, bij mij moet altijd alles raar gaan,mn moeder zegt altijd dat ik overgebakken moet worden, hahahaha

6. moonique

moonique Bekend lid

Nov 28, 2006
    663
    0
    0
    Drachten
    Zo te zien rond de 10 weken dan :) hier eigenlijk ook zo geen pijn meer in mn borsten en niet zo moe meer maar sinds afgelopen weekend erg duizelig soms ga ik bijna van mn stokje :(

7. Kissflower

Kissflower Fanatiek lid

Mar 19, 2007
    2,575
    0
    0
    Enschede
    Mijn borsten hebben de afgelopen weken erg zeer gedaan... Maar deze week eigenlijk bijna niet meer.. Alleen ben ik deze week begonnen met overgeven! Niet sochtends, maar juist savonds. Erg vervelend, maar het is voor een goed doel natuurlijk :) Maar ik ben niet echt misselijk, alleen overgeven.
    Verder word de moe-heid ook een stuk minder!

Liefs Kiss

Share This Page