De titel zegt al genoeg. Ik gebruik nu pedicare om te proberen. Ben benieuwd wat andere heeft geholpen om er vanaf te komen.
Voeten insmeren met zinkzalf voor het slapen gaan en dan sokken eroverheen aandoen Werkt prima bij m'n vader en man
De vloer is hier zo steenkoud dat dat niet werkt de zomer loop ik wel altijd op blote voeten. Maar nog altijd stink voeten. En omdat ik over 2 weken geopereerd word aan mijn voet wil ik toch echt niet met stink voeten daar liggen hoor haha. Ik koop voor die tijd ook nog even goede leren schoenen. Ik heb namelijk een schoenen tik maar haal dus niet altijd hele dure alleen bij schoenenreus vandaan en paar bij flash en pluijm. Dat moet ik dus ook veranderen. Heb vanavond mijn schoenen gevuld met soda om de geur eruit te halen en vocht.
Misschien binnen op teenslippers lopen en idd zinkzalf.Verder alleen maar katoenen sokken als je die aan heb.Bij vl was het voorbij toen ie wollen sokken aandeed in werkschoenen
Syneo5! Te koop bij kruidvat. Ik gebruik m voor t zweten onder de armen en dit werkt perfect! Je kunt die ook voor voeten gebruiken, staat op de verpakking. Goedkoop is t niet ( 20,- ), maar werkt echt goed.
Tja, dat lijkt me ook het belangrijkste. Als ik geen leren schoenen draag, heb ik er ook binnen de kortste keren last van. Op leren schoenen, nergens last van. Heb je ook 'uitslag' onder je voeten? Dan kun je bij de HA een spulletje halen, wat heel erg goed werkt. Maar ook hierbij geldt: wel goede, leren schoenen dragen, anders blijft het dweilen met de kraan open Heel af en toe een dagje niet-leren schoenen kan dan wel. Maar als de geur er eenmaal in zit..
Nee ik heb verder niks alleen zweetvoeten dus geen uitslag. Ik hou me voeten goed schroon. Ik was ze paar keer per dag. Katoenen sokken heb ik nog niet. Waar kan ik die kopen ? Kimmen nu goedkope van de wibra dat zijn hele dunne sokken maar zitten heerlijk. Ik kan niet tegen dikke sokken of sokken die afzakken . Krijg dan altijd idee dat ik iets aan me voet heb zitten steentje Ofzo in mijn schoen.
Ik lig nu ook met pedicare aan me voeten en sokken aan in bed maar merk wel dat me voeten helemaal gloeien.
Voor die sokken zou je gewoon op de markt kunnen kijken ze hebben ze ook naadloos dus dan voelt het niet alsof je op een steentje loopt al weet ik niet zeker of die naadloze van katoen zijn.
Als je pedicare gebruikt zoals aangegeven in de gebruiksaanwijzing dan helpt hetecht heel goed! Mijn vriend had echt vreselijke zweetvoeten alles al geprobeerd niks hielp tot hij dit probeerde. Wondermiddel als je het mij vraagt. Ik durf zn sokken nu iig weer aan te raken haha
Haha dat scheelt weer. Ik hoop zo dat ik er vanaf ben na pedicare te gebruiken zoals In de beschrijving. Zijn maar weinig mensen waar het niet bij helpt las ik. En als het niet werkt krijg ik mijn geld terug. Mvg
Echt hoor, wereldspul... Gebruik het nu al een paar jaar, deze zomer durfde ik het niet aan ivm zwangerschap en was weer mis. Ik werk zelf in een apotheek en als er mensen komen voor iets tegen zweetvoeten adviseer ik ze naar de schoenmaker te gaan en Pedicare te halen... Voordeel is dat je het niet dagelijks hoeft te gebruiken...
hier al vaak gezegd: Pedicare!!! werkt echt super! Soms moet ik weer eens een weekje elke dag smeren, maar dan weer tijden niet.
Mijn oma roept altijd dat ze vroeger met hun voeten in het vruchtwater van een koe gingen zitten als ze last hadden van zweetvoeten.... Heb het zelf overigens nog niet geprobeerd