Binnenkort hebben we een oer hollands feestje.er wordt van ons verwacht dat we in echt typisch hollandse kleding komen, met een aantal accessoires. Wie kan mij vertellen hoe we dit kunnen doen? Ik wil niet de standaard oer hollandsche dingen, maar net ff wat meer doordacht dingen Vandaar jullie hulp gevraagd..
dacht meteen aan een -flauw- hollands mopje: wat staat er op de eerste pagina van een hollands kookboek???.........................leen een ui.......... dus als je iets leent is t al hollands ff to the point: iig klompen en iets van klederdracht? of iets van boerenbont-stof zelf maken? je komt al snel op t standaard uit...
Witte kleding en smink jezelf zwart als jip en janneke Wij zijn een tijdje terug als campingtokkies gegaan. Wcrol erbij, tainingspak aan en krant onder de arm. Het zat nog lekker ook. Die sint en piet vind ik ook leuk.
ot en sien en jip en janneke vind ik erg leuk, daar ga ik me ff in verdiepen.. (wil natuurlijk een beetje achtergrond in fo erbij hebben he ) iedereen tot nu toe al bedankt, meer tips blijven welkom!
Offfff Victor&Rolf? Goed excuus om te shoppen En anders kom ik niet verder dan jezelf verkleden als een stuk kaas of die vrouw met het rugzakje uit koefnoen... Best lastig eigenlijk
zit ook al te denken aan een drugs-dealer ivm met het gedoogbeleid war nederland bekend om staat of iets te doen met de wallen? (maar om nou als prostiuee te gaan vind ik ook nogal wat hihi)