Vanavond wil ik met m'n twee kinderen gaan picknicken. Ik ben nu op werk dus heb weinig tijd voor boodschappen en koken. Iemand een idee wat mee te nemen? De kids lusten geen sla, dus dat valt helaas af.
wij gaan toevallig ook picknicken op het strand, ik neem het volgende mee: aardbeien druifjes kiwi komkommer olijfjes snoeptomaatjes sandwiches gezond bladerdeeghapjes knakworst een grote mona pudding brownie met 4 lepeltjes erbij flesje bier voor papa, klein flesje rose voor mama en voor de kids een bekertje vruchtensap. Je zou evt ook zo'n maaltijdsalade mee kunnen nemen, pasta koken, kip in reepjes bakken, stukjes paprika komkommer etc wat je lekker vind, in 1 grote schaal en de dressing los mee en daar erbij doen. jammie! en nog eens gezond ook. Veel plezier!
quiche koude kippenpootjes knackworst in bladerdeeg Spiesjes van worst, kaas en fruit muffins pastasalde sandwiches gevulde ommelet afgekoelde pizza
pastasalade, couscoussalade, idd knakworstjes in bladerdeed, gevulde eitjes, lekkere broodjes met beleg, fruitsalade.
Wat een lekkere dingen allemaal. Gisteren is de oven kapot gegaan, maar ik zie genoeg lekkere dingen. In ieder geval neem ik mee: koude pastasalade, natuurlijk veel fruit, koude knakworstjes, Mona pudding.