Hallo allemaal, Wie kan mij toevallig helpen? Ik heb een leuke vacature gezien als doktersassistente bij de bloedafname. Nu wordt de schaal ingedeeld in FWG 25. Naar mijn weten zitten Doktersassistentes in schaal 35. Medisch secretaresses in schaal 30. Takenpakket: ontvangen cliënten, verwerken van aanvragen, bloedafname en administratieve ondersteuning van de afdeling. MBO niveau 4 (doktersassistente of VPK) wordt gevraagd. Ik werk nu in de zorg niveau 3 en zou er (ORT niet meegerekend) toch aardig op achteruit gaan. Vreemd toch? Iemand ervaring hiermee? Weet iemand andere functies binnen ziekenhuis CAO schaal 25 die daaronder vallen? (ter vergelijking)
Even de CAO opzoeken op internet, vaak kan je dan zien welke functies er in welke functieschaal vallen. Een medisch secretaresse zit misschien niet standaard in iedere CAO in schaal 30 (maar verdiend wel ongeveer even veel overal).
heb al gekeken op Internet maar kan helaas niet vinden welke functies in welke schaal vallen. Vind het ook vreemd dat hier duidelijk schaal 25 bij staat. heb vergelijkbare vacatures gevonden en die vallen allemaal wel onder schaal 35 van het ziekenhuis CAO. misschien dat normaliter een administratieve medewerker in schaal 25 valt?
Ik zou eens bellen want dat is echt laag ingeschaald. Bij ons in het ziekenhuis vallen ze onder schaal 35.
Lijkt mij ook niet kloppen. Fwg 25 lijkt me te laag. In de zorg is het niet zo dat er per schaal bepaalde functies horen. Functiewaardering hoort zo te werken dat de optelsom van taken, verantwoordelijkheden en risico's leiden tot een inschaling in een fwg.