Op dit moment zit ik in het ziekenhuis voor de ogtt suikertest. En half uur geleden het drankje gehad. Toen ze met de fles aankwam (glazen doorzichtige fles, doorzichtig goedje) schonk ze in 2 plastic bekers de fles leeg. Dit moest ik allemaal opdrinken. Ik reageerde nog verbaast omdat het veel was. Maar heb het netjes opgedronken.. Nu in de wachtkamer zit het me niet lekker. Ik heb mijn schonezus gevraagd hoe dat bij haar ging. Want zij heeft de test 10 weken geleden gedaan. Maar zij zegt dat ze een half bekertje kreeg. Ook op internet lees ik over kleine hoeveelheden? Wat is jullie ervaring? Vind het zo lullig om het te vragen aan de bali... Want wil niet twijfelen aan hun kunnen..
Ik kreeg ook het hele flesje. Werd na een half uur misselijk en duizelig, maar na 2u voelde ik me gelukkig weer prima!
Ik had grote mok vol, hele flesje inderdaad. Misschien verschilt het merk of de concentratie die ze op verschillendd plekken gebruiken? Ze vroegen me bij afspraak maken ook naar mn gewicht, en dat had volgens mij ook te maken met welk suikerdrankje, denk dat je onder of boven bepaald gewicht misschien meer of minder krijgt...
ik had ook een hele fles, 2bekertjes. was ook erg verbaast, maar vond het goed te doen om het op te drinken. succes met wachten.
Ik kreeg ook het hele flesje, 2 volle bekers.. Gatver! IK vergeet die smaak nooit meer. Na een half uur was ik niet meer lekker, ging bijna van mijn stokkie. Bah! Kreeg braakneigingen, zweten, trillende handen/benen, viel bijna flauw maar gelukkig 2 uur volgehouden anders moest het opnieuw. Was natuurlijk helemaal in orde..
Hier was gelukkig ook alles in orde. 5.3! Maar idd wat een vies drankje. Ben er niet misselijk van geworden.. Maar heb het idee dat ik de hele dag met moeite iets kan eten. Vies gevoel! Maar een heel flesje is dan blijkbaar wel de norm. Naar mijn gewicht hebben ze niet gevraagd. Ben iig heel blij dat ik er van af ben!