buikgriep

Discussion in 'Peuter en kleuter' started by mnla, Apr 2, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mnla

mnla Actief lid

Feb 12, 2014
    200
    0
    0
    Hallo dames heb een dochter van bijna 3 en ze heeft buikgriep . Ze is al vanaf zondagavond begonnen met overgeven . Gistermorgen gaf ze ook over naar wat water en een droog maria koekje . De rest van de dag nog wel wat gegeten en dat bleeg erin ! Nu vanmorgen weer wat water en een droog koekje . Dat kwam er ook weer uit :S terwijl haar eten van gister en nog wel in zit . Zal ik morgenvroeg dan maar niks geven? Of alleen een slokje water ? Verder klaagt ze van buikpijn daarvoor zetpil gegeven . Ze doet een paar dutjes overdag nu . Hoelang gaat dit nog duren ? Diarree heeft ze maar 3 broekjes gehad in deze dagen .

2. Charlie007

Charlie007 Niet meer actief

Ik denk dat ze nu wel snel zal opknappen...vaak duurt het een kleine week dus hopelijk gaat het gauw beter! Ik zou alleen drinken aanbieden en als ze er zelf om vraagt een droog koekje. Ze geven het zelf wel aan. Als het beter gaat zijn beschuitjes ook altijd lekker. Knijpfruit, kippensoep en dat soort dingen.

3. susy26

susy26 Niet meer actief

oudste zoontje heeft sinds het weekend ook klachten als: overgeef nijgingen, dunne onlasting, bleek zien, hangerig...

december ook al mee zitten klooien.. nu ook weer thuis van school, en dat vind tie zo leuk om naar school te gaan..

nu is papa met hem naar de ha.

me man heeft namelijk van zn 1 e tot zn 4e jaar in het z'huis gelegen. Veel problemen met zn darmen.. en nu nog kan hij niet alles eten.

Misschien dat het daar mee te maken heeft. Me manis er wel klaar mee, als ze weer zegt: 'is een griep/buikgriep''

ben benieuwd.

4. fairy2011

fairy2011 Fanatiek lid

Nov 28, 2010
    3,509
    295
    83
    Hier hebben de kids en ik de afgelopen 3 weken 2x buikgriep gekregen. Niet normaal! Heerst enorm, maar binnen een paar dagen waren ze iedere keer weer opgeknapt.

5. Kellebel1987

Kellebel1987 Fanatiek lid

Mar 20, 2013
    2,583
    16
    38
    NULL
    NULL
    hier had dochter ook een tijdje geleden buikgriep... ze knapte eigenlijk het beste op van niks eten en heeeele kleine slokjes lauw drinken. het eerste wat ze weer ging eten was geroosterd brood.
    Een zetpil heeft volgens mijn huisarts weinig nut bij buikgriep.. tenzij ze er koorts bij heeft?

6. sassie25

sassie25 Fanatiek lid

Nov 15, 2009
    4,613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk
    Hier nog twee kinderen met buikgriep. Van vrijdag op zaterdag onze zoon aan het spugen en van zaterdag op zomdag onze dochter ... en ikzelf had van zondag op maandag waardeloos geslapen door verkoudheid hoofdpiij en buikpijn. Je kunt je voorstellen dat ik maandag niet echt lekker was na al die nachten ....

nu de kinderen allebei ook diarree. Gelukkig gaat het bij zoon al de betere kant op. Ik heb het twee dagen gehad en mijn man heeft het vandaag.

het gaat hier dus echt een rondje .... en nu maar hopen dat we niet allemaal weer een voor een opnieuw beginnen.... niks aan!

Share This Page